رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: فوت شدگان حوادث رانندگی چه برون شهری و چه درون شهری تعدادشان به اندازه دو الی سه هواپیمای بزرگ است و باید در این زمینه مسئولان، مدیریت لازم را داشته باشند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۸۳
تعداد حوادث رانندگی به اندازه دو الی سه هواپیمای بزرگ است/ همه به استقبال پیکر شهید حججی می رویم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، محسن هاشمی رفسنجانی در آغاز چهارمین جلسه شورای شهر تهران ضمن اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان نخبه و درگذشت تعدادی از دانش آموزان در این حادثه اظهار کرد: این حادثه ناگوار را از طرف هموطنان تهرانی و اعضای شورای شهر تهران به خانواده های داغدار و حادثه دیده تسلیت عرض می‌کنم.

وی تصریح کرد: فوت شدگان حوادث رانندگی چه برون شهری و چه درون شهری تعدادشان به اندازه دو الی سه هواپیمای بزرگ است که باید با مدیریت مسئولان کارآمد و ورود جدی این مسئولان و همچنین احترام به قانون از سوی شهروندان شاهد چنین حوادثی نباشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین به سالروز شهادت رئیسعلی دلواری اشاره کرد و گفت: این روز به نام مبارزه با استعمار نامگذاری شده است.

هاشمی در ادامه به مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی اشاره کرد و گفت: ما همه منتظر بازگشت پیکر این شهید بزرگوار هستیم و شهادت این شهید سرافراز را به خانواده وی، مردم نجف آباد و مردم تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران پاسدار چنین تلاش‌هایی خواهند بود، تصریح کرد: قطعاً مراسم تشییع شهید حججی با عظمت و حضور پرشور مردم و همچنین نمایندگان آنها در شورای شهر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: خاندان حججی و به ویژه مرحوم آیت الله حاج سیداحمد حججی از افتخارات شهر نجف آباد بودند و خدمات شایانی را به مردم ارائه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها