گروه بهمن پس از یک دوره سکون این‌روزها با مالک جدید خود دوران پرامیدی را آغاز کرده و قصد دارد تا در یک برنامه زمان‌بندی شده به تنوع محصولات خود رونق بخشد.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۷۰
بسترن B70 هم می‌آید؟+تصاویر و مشخصات‌فنی

به گزارش جام جم آنلاین، گروه بهمن پس از یک دوره سکون این‌روزها با مالک جدید خود دوران پرامیدی را آغاز کرده و قصد دارد تا در یک برنامه زمان‌بندی شده به تنوع محصولات خود رونق بخشد.

آغاز دوران جدید این خودروساز با خودروهای بسترن B30 و B50 جدید مصادف شده و همزمان محصول "قدیمی" مزدا 3 "نیو!" نیز با آب و رنگ دیگر در خط تولید حضور دارد.

خودروی بسترن B30 که یک سدان مطلوب براساس پلتفرم خودروهای فولکس‌واگن و با پیشرانه 110 اسب‌بخاری و جعبه دنده خوش‌ساخت آیسین ژاپن بشمار می‌آید توانسته به عنوان یک خودروی چینی اما با کیفیت قابل قبول نگاه‌ها را به خود معطوف نماید. این شرکت خودروسازی همچنین قصد دارد تا در فاز بعدی بسترن B50 جدید را نیز به بازار ایران عرضه نماید.

در همین حال با توجه به رونمایی از B70 در نمایشگاه‌های خودروی استانی سال گذشته، احتمال می‌رود که گروه بهمن در سال آینده نیز سدان متوسط بسترن B70 را نیز به بازار خودرویی ایران روانه نماید.

سدان متوسط بسترن B70 که براساس پلتفرم نسل دوم مزدا 6 طراحی شده است، از یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری با 145 اسب‌بخار نیرو و 184 نیوتن‌متر بهره می‌جوید از یک جعبه‌دنده 6 سرعته خودکار برای مدیریت نیروی تولید شده توسط پیشرانه استفاده می‌نماید. همچنین یک پیشرانه 1.8 لیتر توربوشارژ 4 سیلندر نیز در دسترس است که می‌تواند 183 اسب‌بخار نیرو و 235 نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید.

بیشینه سرعت این خودرو در نسخه مجهز به جعبه‌دنده خوکار و با پیشرانه 2 لیتری 200 کیلومتر بر ساعت و شتاب‌ آن 12 ثانیه و با پیشرانه 1.8 توربو 215 کیلومتر بر ساعت سرعت و 10.5 ثانیه شتاب اعلام شده است.

از امکانات این خودروی جدید می‌توان به کروز کنترل، رینگ های آلومینیومی، شیشه های سولار، سانروف برقی، آینه برقی، آینه وسط الکتروکرومیک، دیلایت، صندلی های چرمی با تنظیم برقی و گرمکن برای صندلی‌های جلو، سیستم پخش صوت با قابلیت پخش MP3 به همراه 8 بلندگو، رایانه سفر، 4 کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم ترمز کمکی، سیستم کنترل هرزگردی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سنسور های پارک جلو و عقب اشاره کرد و بهای آن احتمالاً 95 تا 100 میلیون تومان خواهد بود که در این بازه قیمتی باید با خودروهای لیفان 820، سراتو آپشنال پژو 301 و هیوندای اکسنت رقابت نماید و تنها با هموطن خود لیفان 820 در یک کلاس بدنه قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها