بامداد امروز در بزرگراه بسیج تهران رخ داد

گرفتار شدن راننده در اتاقک خودرو +عکس

واژگونی کامیونت منجر به محبوس شدن راننده، داخل اتاقک درهم پیچیده خودرو شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۷۶
گرفتار شدن راننده در اتاقک کامیونت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 9:20 صبح امروز واژگونی یک دستگاه کامیونت در بزرگراه شهید خرازی، بوستان «لَتمان» کن به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه 100 و گروه امداد و نجات 8 را به محل حادثه اعزام کرد.

ابراهیم نادرپور؛ افسرآماده منطقه یک عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه کامیونت تانکر با ظرفیت 4 هزار لیتر آب دریکی از راه‌های بوستان لتمان کن حرکت می‌کرد که به علت نامعلومی کنترل آن از دست راننده‌اش خارج و در کنار جاده به طور کامل واژگون شده بود.

وی با اشاره به گرفتار شدن راننده کامیونت در داخل اتاقک درهم پیچیده این خودرو، افزود: آتش‌نشانان با در نظر گرفتن اصول ایمنی و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی، راننده مصدوم (مرد چهل و پنج ساله) را از میان اتاقک کامیونت خارج کردند و برای اعزام به مرکز درمانی داخل آمبولانس اورژانس قرار دادند.

نادرپور خاطرنشان کرد: دو سرنشین دیگر خودرو قبل از رسیدن آتش‌نشانان با کمک رانندگان خودروهای عبوری از این کامیونت خارج شده بودند.

آتش‌نشانان پس از شست‌وشوی آثار به جای مانده در سطح جاده، محل را برای بررسی علت بروز این حادثه رانندگی به پلیس راهور تحویل دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها