بامداد امروز در بزرگراه بسیج تهران رخ داد

گرفتار شدن راننده در اتاقک خودرو +عکس

تصادف شدید خودروی سواری با کامیونت در بزرگراه بسیج سبب مصدومیت و گرفتار شدن راننده در اتاقک سواری شد.
کد خبر: ۹۸۰۷۱۰
گرفتار شدن راننده در اتاقک خودرو +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 15 و گروه امداد و نجات 11 پس از اطلاع رسانی این تصادف توسط شهروندان به سامانه 125 بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در ساعت 03:42 دقیقه بامدادامروز به بزرگراه بسیج شمال، روبروی شهرک شجاعی رهسپار شدند.

به گفته فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه، یک دستگاه خودرو پراید به دلیل نامعلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیونت ایسوزو که در حاشیه بزرگراه پارک شده بود، برخورد کرد.

اکبر فرهادی اضافه کرد: شدت این تصادف به حدی بود که راننده جوان در داخل اتاقک درهم پیچیده خودروسواری گرفتار و به سختی مجروح شد.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ بعد از گذاشتن علائم هشدار دهنده ترافیکی جهت جلوگیری از حوادث احتمالی بعدی، قطع برق خودروها ونیزایمن کردن محل حادثه، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قسمت هایی از اتاقک خودروپراید را برش داده و با رعایت نکات ایمنی در حضور عوامل اورژانس، راننده را بیرون آوردند.

این فرمانده با اشاره به این که راننده مصدوم بلافاصله توسط امدادگران اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد، تاکید کرد: علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها