معاون فضای مجازی رسانه ملی:

ایده‌های نوین پروسه‌ای جاری است

معاون فضای مجازی رسانه ملی گفت: در ابتدای کار خود در این حوزه در معاونت‌های مختلف از جمله استان‌ها و صدا در زمینه فضای مجازی فعالیت‌های زیادی انجام دادیم.
کد خبر: ۱۰۶۶۸۸۱
ایده‌های نوین پروسه‌ای جاری است

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، رضا قدیمی در مراسم اختتامیه نخستین همایش ایده‌های نوین رسانه‌ای در فضای مجازی افزود: همچنین برای اینکه بتوانیم قابلیت‌های سازمان را در این فضا نشان دهیم نمایشگاهی را در بخش جنبی آن ایجاد کردیم.

وی افزود: در این همایش ۹ نشست تخصصی برگزار کردیم و درباره ایده‌های نوین رسانه‌ای در فضای مجازی با توجه به تاکیدات رییس سازمان صدا و سیما تلاش کردیم ایده‌های خلاق را شناسایی و ارتباط پایداری میان ان‌ها برقرار کنیم تا سازمان بتواند حضور موثرتری در فضای مجازی داشته باشد.

قدیمی با بیان اینکه فراخوان این همایش از ۲۵ تیر ۹۶ منتشر شد و ویژه کارکنان رسمی و غیررسمی سازمان بوده است، گفت: ۲۱ مرداد، آخرین مهلت دریافت آثار بود.

معاون فضای مجازی رسانه ملی ادامه داد: ۳۱۵ ایده برای ما ارسال شد که ۱۷۴ ایده از طریق پرونده شخصی و ۱۴۱ از طریق وب سایت بود و در مرحله اول ۷۸ ایده انتخاب شدند.

قدیمی گفت: از نظر ما ایده‌های نوین پروژه‌ای تمام شدنی نیست و پروسه‌ای است که باید جاری باشد و مشارکت‌های واحد‌های مختلف سازمان برای ما یک فرصت است و خود را ملزم به تعامل و همکاری می‌دانیم.

وی با بیان اینکه بزودی از تعدادی اپراتور و تلویزیون تعاملی رونمایی می‌کنیم، افزود: همچنین بازار محتوا ایجاد کرده ایم که در نوع خود بی نظیر است.

معاون فضای مجازی رسانه ملی ادامه داد: اداره کل رسانه‌های اجتماعی نیز کارهای خوبی در زمینه وب سایت کرده است و پیام رسان سروش که بیش از یک میلیون عضو دارد از جمله آنهاست.

در پایان این مراسم از ۱۳ نفر از برترین‌های این همایش تجلیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها