برانکو و تغییر در ترکیب به خاطر رسن

تهدید ستاره‌های سرخ

شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد بشار رسن بتواند تا این اندازه دل برانکو را ببرد. قرار است او تا ده روز به صورت اختصاصی تمرین کند تا به اوج آمادگی برسد.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۰۵

با این حال، او از روزی که در تمرینات شرکت کرده اوج آمادگی بالایش را به رخ سایر بازیکنان کشیده است؛ طوری که خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کنند بشار بزودی در ترکیب اصلی تیم برانکو به میدان برود. رسن می‌تواند در چند پست بازی کند و برانکو علاقه زیادی به چنین بازیکنانی دارد، بویژه اگر آنها جوان و انرژیک باشند درست مثل همین بازیکن عراقی. او در تمرین نخست سرخ‌پوشان نشان داد توان بالایی در حفظ توپ دارد و می‌تواند با هر دو پا شوت بزند. گذشته از این، سرعت بالا و جنب و جوش زیاد این بازیکن در میانه میدان باعث شد برانکو از عملکرد این خرید جدید خود به وجد آید و به آینده امیدوار شود.

آمادگی بالای این بازیکن عراقی تهدیدی جدی برای چند بازیکن پرسپولیس مثل محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و حتی فرهاد ربیع‌خواه و وحید امیری خواهد بود، چراکه او هم می‌تواند به عنوان هافبک دفاعی و هجومی و هم به عنوان وینگر چپ و راست بازی کند.

رسن با توجه به این‌که لیگ عراق چند روز پیش به پایان رسید، از آمادگی بدنی خوبی برخوردار است و نیاز به تمرینات بدنسازی ندارد. او برای قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس تنها به چند جلسه تمرین کردن با دیگر بازیکنان نیاز دارد و برانکو می‌تواند به استفاده از این ستاره خود بویژه در لیگ قهرمانان آسیا حساب ویژه‌ای باز کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها