سیدمهدی رحمتی: از حق خودم برای شکایت بگذرم از حق علی نمی‌گذرم

دایی از باخت خوشش نمی‌آید

سیدمهدی رحمتی بعد از اتفاقاتی که در یک برنامه تلویزیونی افتاد و توهینی که مهرداد میناوند به او و علیرضا منصوریان کرد، سوژه اول فوتبال ما شده است. با دروازه‌بان و کاپیتان استقلال درباره اتفاقات این روزها و بازی هفته‌های سوم و چهارم استقلال حرف زدیم:
کد خبر: ۱۰۶۲۰۹۰

سومین بازی استقلال در لیگ برتر و دومین کلین شیت شما. این آمار قرار است همین طور ادامه داشته باشد‌؟

خدا را شکر می‌کنم. اگر استقلال گل نمی‌خورد، نتیجه زحمات تمام تیم است.

اما شما در بازی با تراکتورسازی چند واکنش عالی داشتید.

باز هم خدا را شکر که توانستم به تیم کمک کنم. باز هم تاکید می‌کنم عملکرد تیم و مدافعان تیم خیلی خوب بود.

اگر این روند را حفظ کنید در پایان لیگ 10 گل خورده خواهید داشت.

خیلی سخت است این آمار حفظ شود.

آمدن پژمان منتظری چقدر به استحکام دفاعی شما کمک کرد؟

خیلی. او باتجربه و حرفه‌ای است و کمک می‌کند اشتباهات خط دفاعی به صفر برسد. همه تیم از آمدن او و مجتبی خوشحال شدیم.

پس آمدن او ناراحتتان نکرد؟

چرا من باید از آمدن پژمان و مجتبی ناراحت باشم؟ رابطه ما محترمانه و صمیمی است. سعی ما این است که این رابطه به موفقیت تیم کمک کند.

بازی با تراکتور خیلی تحت فشار بودید.

تیم‌های آقای گل‌محمدی تیم‌های خوبی است. تراکتور همیشه خوب بوده و حالا با حضور این مربی بهتر هم شده. مطمئن باشید این تیم به بالای جدول می‌رود. در هر 3 بازی این فصل خوب کار کرده ولی شکست خورده؛ اما این طور نمی‌ماند. تراکتور برمی‌گردد. در بازی با ما هم خیلی خوب بودند، ولی خوشبختانه به پیروزی رسیدیم.

پنجشنبه با سایپا بازی دارید. این بازی را چطور می‌بینید؟

بازی سختی است. خیلی سخت. مقابل تیم‌های آقای دایی همیشه باید برای یک جنگ تمام‌عیار آماده باشید چون سرمربی این تیم اصلا از باختن خوشش نمی‌آید و این روحیه شکست‌ناپذیری را به تیم منتقل می‌کند. سایپا در این 3 هفته خوب و جنگنده و با برنامه بازی کرده و از 3 بازی 7 امتیاز گرفته. قطعا روز دشواری برای ما می‌سازند و باید خود را برای یک 90 دقیقه سخت آماده کنیم. فکر می‌کنم عذاب زیادی در این بازی بکشیم و باید خیلی خیلی جنگنده‌تر از حریف باشیم تا 3 امتیاز بازی را بگیریم.

مهرداد میناوند در یک برنامه تلویزیونی با شما و علیرضا منصوریان شوخی کرد.

من هیچ حرفی درباره این برنامه نمی‌زنم.

به هر حال الان همه درباره شما حرف می‌زنند.

من هنوز تصمیمی درباره برخورد با این ماجرا نگرفته‌ام. حق همسر و دو پسرم محفوظ است. علی 12 ساله است و به مدرسه می‌رود و این شوخی تبعاتی برای او در مدرسه‌اش داشته که ناراحتش کرده. من اگر از حق خودم بگذرم از حق علی نمی‌گذرم.

خداداد عزیزی به شما توصیه کرده از اشتباه میناوند بگذرید

آقای عزیزی برای من احترام زیادی دارند و حرمتشان بر من واجب است؛ اما من هنوز تصمیمی در این باره نگرفته‌ام. اجازه بدهید بعدها درباره این ماجرا با هم حرف بزنیم.

منصوریان: تا آخر شکایتم از میناوند می‌روم!

مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس که با علیرضا منصوریان شوخی دارد و همیشه کری‌خوانی‌های آنها در مطبوعات، جذابیت زیادی داشته، حرف‌های تندی علیه سرمربی استقلال زد. او در یک برنامه تلویزیونی منصوریان را با الفاظی که از نظر این مربی بسیار زننده بوده، خطاب کرد. ویدئوی حرف‌های میناوند خیلی زود به دست منصوریان رسید. گویا او در زمان برگزاری بازی استقلال، این حرف‌ها را به زبان آورده بود. منصوریان دیروز بسیار از این حرف‌ها ناراحت بود و گفت: «قطعا از او شکایت می‌کنم و تا آخر این شکایت هم می‌روم.» او ترجیح داد حرف زیادی در این باره نزند و تنها تاکید کرد: «ناراحتم ولی چیزی نمی‌گویم.»

شنیده می‌شود منصوریان می‌خواهد حکم سفت و سختی علیه میناوند بگیرد و یک وکیل زبده هم به خدمت گرفته است. وکیل منصوریان به او گفته از آنجا که میناوند این حرف‌ها را در تلویزیون زده و میلیون‌ها نفر ویدئوی حرف‌هایش را دیده و شنیده‌اند، به طور قطع می‌تواند در دادگاه علیه‌اش رای بگیرد.

اما دیروز خبر رسید مهدی رحمتی کاپیتان استقلال هم تصمیم به شکایت از میناوند گرفته است. او و منصوریان شنبه شب به صورت تلفنی با هم حرف زدند و در این صحبت‌ها رحمتی گفت تصمیم دارد شکایت کند چراکه اگر هر دو شکایت کنند، در آن صورت می‌توانند بهتر به نتیجه برسند. مهرداد میناوند هم که به طور کامل از این ماجراها با خبر بود، دوباره صحبت‌هایی را مطرح کرد که باعث شد منصوریان و رحمتی مصرتر از قبل شوند. منصوریان و رحمتی قرار است طی روزهای آینده در دادگاه فرهنگ و رسانه به صورت رسمی از میناوند شکایت کنند. احتمال دارد یک وکیل مشترک کار هر دو نفر را در این پرونده به دست بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها