فرمانده سپاه: شهید حججی با خون خود انقلابی به وجود آورد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استان اصفهان و شهر نجف‌آباد، شهدای ارزشمندی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و شهید حججی با خون پاکش انقلابی در عرصه‌های فرهنگی، جهاد در راه خدا، دفاع از انقلاب اسلامی و حریم ولایت به وجود آورد.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۴۸

به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری طی سخنانی در مراسم گرامیداشت شهادت شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم که دیروز در نجف‌آباد اصفهان برگزار شد، شهید محسن حججی را محصول درخت تنومند انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: این شهیدان این معرفت و شناخت را از مکتب انقلاب عاشورا به دست آورده‌اند. فرمانده کل سپاه تصریح کرد: رهبری و ولایت فقیه عامل اصلی قدرت در جمهوری اسلامی است و حرکت عمومی مردم ما، به‌سوی این جایگاه است؛ آنها به‌صورت غیرمستقیم و در پوشش، به‌دنبال تضعیف این جایگاه و قدرتی هستند که از این جایگاه می‌توان اعمال کرد، این را نشانه گرفته‌اند ولی به‌صورت غیرمستقیم و دنبال تضعیف این جایگاه هستند.

حجت‌الاسلام سیدیوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان هم به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب در این مراسم حضور داشت.

عملیات‌ها به نام شهید حججی خواهد بود

سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه هم طی سخنانی در برنامه تلویزیونی نگاه یک با اشاره به شهادت محسن حججی توسط تروریست‌های داعش گفت: عملیات‌هایی که پس از این انجام می‌شود به‌نام این شهید (محسن حججی) است.

به گزارش فارس، سلامی در تشریح نحوه اسارت و شهادت محسن حججی اظهار کرد: شهید حججی و تعداد دیگری از مدافعان، در پایگاهی در مرز مشترک سوریه و عراق بودند که داعشی‌ها با چند خودروی انفجاری به آنها حمله می‌کنند و نیروهایشان از پشت و از سمت خودی به آنها هجوم می‌آورند و غافلگیر می‌شوند. تروریست‌ها تعدادی را شهید و حججی را اسیر و بعد به شهادت می‌رسانند. وی با اشاره به اقتدار شهید حججی در لحظه اسارت تصریح کرد: چهره و رفتار او به گونه‌ای بود که در واقع باید گفت آن فرد داعشی اسیر حججی است. این نشانه ایمان واقعی و تزریق روح مقاومت در یک
جامعه است.

پیام تسلیت ارتش به مناسبت شهادت محسن حججی

در همین حال ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی شهادت سرافرازانه محسن حججی مدافع حریم اهل بیت (سلام‌الله علیهم) را تبریک و تسلیت گفت. در این پیام آمده است: یقینا شهادت غریبانه اما سرافرازانه این رزمنده مخلص مدافع حرم موجب ارتقای روحیه رزم در مبارزه با کفر و تکفیر و تقویت همدلی و یکپارچگی آحاد رزمندگان اسلام به زعامت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها