تیمی که همیشه قرار است یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد با گذشت سه هفته از لیگ برتر هنوز رنگ برد را به خود ندیده است.
کد خبر: ۱۰۶۱۳۳۰
شایعه در تبریز: یحیی اخراج می شود، علی کریمی سرمربی!

به گزارش جام جم آنلاین ، تراکتورسازی تبریز بدتر از آنچه که هوادارانش فکر می کردند نتیجه میگیرد. سه بازی ، سه شکست و بدون امتیاز و در قعر جدول رده بندی لیگ برتر. تصور می رفت با انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی، جان تازه ای به تیم تراکتوری بدهد اما هنوز در عمل چنین اتفاقی نیفتاده است. این بدترین شروع تراکتورسازی در لیگ برتر در چند سال اخیر بوده است.

اما خبرهایی از تبریز به گوش می رسد. در صورتی که یحیی در هفته چهارم هم با تراکتورسازی نتیجه نگیرد آنگاه تغییر و تحولات بزرگی در راه خواهد بود. شنیده ها حاکی از کنار رفتن این مربی و جانشینی علی کریمی به جای اوست.

علی کریمی که تا به حال تجربه سرمربی گری در لیگ برتر را نداشته است حالا به آلترناتیو تمام مربیان لیگ برتری تبدیل می شود. کافی است که از این به بعد یک مربی در تیمش نتیجه نگیرد آنگاه اگر زمزمه های اخراج او شروع شود به سرعت از علی کریمی به عنوان جانشین او نام می برند.

علی کریمی سابقه بازی کردن در تراکتورسازی را دارد. او با این تیم قهرمان جام حذفی هم شد. او محبوبیت بالایی در تبریز داشت و اکنون می تواند دوباره هواداران تیم سابقش را ذوق زده کند. البته در روزهای اخیر بار دیگر بحث حضور او در تیم خونه به خونه بابل مطرح شد، انتخابی که به هیچ عنوان جذاب به نظر نمی رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها