یک عکس، یک متن

پرده کعبه بالا رفت

ریاست امور مسجدالحرام و مسجد نبوی بخش پایینی پرده کعبه را تقریبا سه متر بالا برد و بخشی را که بالا برده شده به وسیله پارچه کتان سفید از چهار طرف پوشاند.
کد خبر: ۱۰۶۰۸۲۷

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، براساس سنت دیرینه قسمت پایین پرده خانه خدا حدود سه متر بالا زده شد و حدود 47 متر پارچه سفید به دور آن کشیده شد.

این اقدام برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی انجام می‌شود؛ چرا که تعداد زیادی از زائران مشتاقند پوشش کعبه را لمس کنند. بنابراین با این اقدام پرده کعبه از برخی آسیب‌ها در امان می‌ماند.

مدیر کارگاه بافت پرده کعبه گفت: برخی حجاج تکه‌هایی از پرده کعبه را برای تبرک جدا می‌کنند. به همین منظور، پوشش کعبه سه متر بالا زده شد و حدود 47 متر پارچه سفید به دور آن کشیده شد.

کوهنوردی سردار سلیمانی

تصویری از سردار سلیمانی در حال کوهنوردی منتشر شده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، نام سردار حاج‌قاسم سلیمانی با جنگاوری، رشادت، مقاومت، عملیات‌های نظامی، فرماندهی مقتدرانه، مبارزه علیه داعش و دیگر گروه‌های تروریستی ـ صهیونیستی ـ تکفیری عجین شده است، اخیرا تصویری از فرمانده کرمانی سپاه قدس همراه دادستان این استان در حال کوهنوردی منتشر شده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

دیدنی‌ترین غار دنیا

این غار که در ویتنام قرار دارد آن‌قدر وسیع است که داخل آن جنگل وجود دارد و ابر تشکیل می‌شود. به گزارش مشرق، هان‌سون‌دونگ یا همان سون‌دونگ غاری در پارک ملی ناکه در کشور ویتنام است که تاکنون از آن به عنوان بزرگ‌ترین غار جهان نام برده شده است که رود بزرگی از آن عبور می‌کند. این غار توسط یک مرد بومی به نام هوخان در سال 1963 کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها