پرونده عاملان قتل بنیتای هشت ماهه با تکمیل تحقیقات به دادسرای جنایی تهران ارسال می‌شود. متهمان دیروز برای بررسی سلامت روحی و روانی به پزشکی قانونی منتقل شدند.
کد خبر: ۱۰۵۶۶۶۵

دو مرد معتاد، 29 تیر امسال در جریان سرقت خودروی پرایدی در مشیریه، بنیتای هشت ماهه را ربودند. دزدان سپس در قیامدشت لوازم باارزش داخل خودرو را سرقت کرده و متهم اصلی به نام محمد خودرو را در حالی که بنیتا داخل آن بود در مامازند رها کرد. پس از شش روز، یکی از متهمان در تماس با پلیس، هویت متهم اصلی به نام محمد را فاش کرد و او در خانه همسر صیغه‌ای خود در ورامین دستگیر شد.

محمد در بازجویی‌ها به ربودن کودک و سرقت خودرو اعتراف کرد و گفت: پس از سرقت لوازم داخل خودرو توسط همدستم، من پراید را در مامازند رها کردم. متهمان روز جمعه با انتقال به مقابل خانه پدر بنیتا، صحنه ربایش کودک و مرگ دلخراش او را بازسازی کردند.

پس از بازسازی صحنه ربایش و قتل بنیتا، دو متهم دیروز با دستور بازپرس جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شدند تا سلامت روحی و روانی آنها بررسی شود. پس از اعلام نظریه پزشکی قانونی درباره علت مرگ دختر هشت ماهه و سلامت روانی متهمان، پرونده وارد مرحله کیفرخواست می‌شود.

قرار است امروز پرونده از پلیس آگاهی به دادسرای جنایی تهران ارسال شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها