چیز کیک هلو یک عصرانه خوش طعم تابستانی است. این میوه منبع غنی ویتامین‌های A و C و نیزمنبع خوبی از پتاسیم است، به آسانی هضم می‌شود و تقویت‌کننده بدن است.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۴۷

عصر تابستانی یکی از روزهای این هفته را به درست کردن این عصرانه اختصاص دهید. چیز کیک این هفته ما بدون نیاز به پخت است و سریع آماده می‌شود.

مواد لازم برای تهیه چیزکیک هلو برای 5 نفر:

هلو: 5 عدد / تمشک یا شاتوت یا بلوبری: 100 گرم / بیسکویت ساقه طلایی: نیم کیلوگرم / خامه: 300 میلی لیتر / عصاره وانیل: 2 قاشق چایخوری / شکر: 100 گرم / پنیر خامه‌ای یا نرم: 40 گرم / کره: 100 گرم

یک قالب مسطح انتخاب کرده و کف و کناره‌های آن را کاغذ پوستی پهن کنید و کمی کره روی آن بزنید تا در جای خود ثابت بماند. بیسکویت را در نایلکسی ریخته و کامل خرد کنید تا به حالت پودر در بیاید. سپس آن را با کره آب شده کاملا ترکیب کنید. ترکیب را داخل قالب آماده شده ریخته و محکم به سمت پایین فشار دهید تا یک سطح یکنواخت ایجاد کنید. پنیر، شکر و وانیل را در یک کاسه ریخته و با همزن هم بزنید. سپس خامه را به آنها اضافه کرده و تا زمانی که همه مواد خوب ترکیب شوند هم بزنید. نیمی از تمشک و تکه‌های هلو را روی آن پخش کنید. با استفاده از قاشقک آنها را مخلوط کنید. این ترکیب خامه‌ای را روی پایه بیسکویت بریزید. با پشت قاشق روی چیز کیک را صاف کنید و کمی هلو روی آن بچینید. کیک را یک شب در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد و سفت شود. باقی شاتوت یا تمشک را در مخلوط کن با کمی شکر ریخته و آن را مخلوط کنید و هم بزنید و کمی آب به آن اضافه کنید تا به شکل سس در بیاید و اجازه دهید تا زمان سرو کردن سس‌تان در یخچال بماند. هنگام سرو سس شاتوت را روی چیز کیکتان بریزید و سرو کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها