بازی هفته

افسانه

اجازه دهید این هفته را «بهشت مستقل دوستان» نامگذاری کنیم، چراکه بازی‌های این هفته هر دو از برترین بازی‌های مستقل مورد انتظار امسال و ساخته‌ دو شرکت بسیار نام آشنا و خوش‌آوازه‌ مستقل هستند. اولین بازی یعنی Pyre جدیدترین ساخته‌ شرکت Supergiant Games و خالق عناوینی چون Bastion و Transistor است.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۲۶

مانند عناوین قبلی، این بازی نیز دوربینی ایزومتریک داشته و در سبک نقش‌آفرینی قرار دارد، منتها تمرکز بر هدایت یک گروه به جای یک شخص است. ماجرای بازی در مورد گروهی از تبعید شده‌هاست که در یک برزخ مرموز قرار دارند و شما باید با هدایت این گروه به سمت آزادی، از رقابت‌های باستانی‌ که در طول مسیر داستان انتظارتان را می‌کشند، جان سالم به در ببرید. این‌که از این رقابت‌ها چه کسی به افتخار و پیروزی می‌رسد و چه کسی محکوم به ماندن در تبعید است، به تاکتیک‌ها و استراتژی‌هایی بستگی دارد که شما به‌عنوان رهبر اتخاذ خواهید کرد. این بازی برای پلتفرم‌های PC و PS4 منتشر خواهد شد. داستان بازی غیر خطی بوده و چیزی به اسم شکست در آن وجود ندارد.

ضدقهرمان!

Fullbright این هفته بازی جدید خود را برای پلتفرم‌های PC و Xbox One منتشر می‌کند. کارنامه این شرکت مستقل به وضوح گواهی می‌دهد که تا چه اندازه در ساخت داستان‌ها و روایت‌های عمیق، درگیرکننده و قدرتمند تبحر دارد. بازی در سبک ماجرایی مدرن و امروزی «شبیه‌ساز راه رفتن» قرار دارد و قصه‌ آن در یک ایستگاه فضایی فوق تکنولوژی در سال 2088 جریان دارد. شما به‌عنوان فردی که عازم ماموریت شده‌اید، به مرور با تک‌تک جزئیات این‌که هر یک از خدمه‌ ایستگاه فضایی چگونه زندگی و کار می‌کردند، آشنا خواهید شد و به سرنخ‌هایی دست خواهید یافت که با جمع‌بندی آنها در قالب فاجعه‌ای که برای‌ خدمه‌ قبلی ایستگاه رخ داده به ترس‌ها، اعتماد کردن‌ها و دیگر رفتار افراد پی خواهید برد. نام بازی Tacoma در واقع نام این ایستگاه فضایی است که در قلب خود یک سیستم نظارتی دیجیتال دارد که لحظات حیاتی و تاثیرگذار زندگی هر یک از خدمه را به‌صورت سه‌بعدی ثبت و ذخیره‌ کرده است. رمزگشایی آنها بار اصلی روایت بازی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها