تینا پاکروان، کمدی فانتزی می‌سازد

تینا پاکروان، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده سینما از روند تولید جدیدترین اثر سینمایی خود گفت. این سینماگر این روزها سخت مشغول کار است تا بزودی در مقام کارگردان سومین فیلم خود با نام «تهران ـ لس‌آنجلس» را کلید بزند.
کد خبر: ۱۰۵۳۶۳۲

پاکروان درباره روند تولید این اثر سینمایی به هنرآنلاین گفت: تهران ـ لس‌آنجلس یک فیلم کمدی فانتزی است که پروانه ساختش صادر شده و این روزها در حال پیش‌تولید و انتخاب عوامل و بازیگران هستیم. همچنین کارهای بازنویسی فیلمنامه را هم همراه آنالی اکبری انجام می‌دهیم.

او که فیلم «خانه کاغذی» را در مقام بازیگر و تهیه‌کننده در نوبت اکران دارد، درباره زمان اکران این فیلم نیز بیان کرد: بعد از تاسوعا و عاشورا و بعد از فیلم «ایتالیا ایتالیا»، خانه کاغذی در پاییز روی پرده می‌رود و احتمالا با سرگروهی کوروش این اتفاق رقم می‌خورد. پاکروان علاوه بر این کار، انتخاب بازیگران و صداپیشگان انیمیشن «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر را هم در دستور کار داشت که دراین‌باره نیز اظهار کرد: تقریبا کار صدا و ضبط آن تمام ‌شده و در مراحل پایانی است. آنچه من با آن در ارتباط بودم، انتخاب بازیگران برای صداپیشگی بود و این کار به پایان رسیده است.

بازیگر «مترو پل» در پاسخ به این‌که آیا قصد حضور در فیلم یا سریالی را دارد یا نه، توضیح داد: در بخش بازیگری پیشنهادهایی شده است، ولی از آنجا‌ که درگیر نگارش فیلمنامه بودم و می‌خواهم کار ساخت فیلم جدیدم را شروع کنم، بنابراین قبول نکردم، ولی اگر کار خوبی پیشنهاد شود سعی می‌کنم بپذیرم.

او درباره حضور فیلم تهران ـ لس‌آنجلس در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر هم گفت: نمی‌دانم برای جشنواره وضعیت حضور فیلم‌های کمدی به چه شکل است، ولی به لحاظ زمانی قطعا این اتفاق رخ خواهد داد و ما این آمادگی را خواهیم داشت که فیلم را در زمان مناسب آماده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها