تیم فوتبال پانیونیوس یونان با بهره‌مندی از ملی‌پوشان ایرانی خود جواز صعود به مرحله بعدی لیگ اروپا را به دست آورد.
کد خبر: ۱۰۵۳۵۷۹

دیدار برگشت تیم‌های گوریسای اسلوونی و پانیونیوس یونان در مرحله دوم مقدماتی لیگ اروپا در حالی برگزار شد که پانیونیوس که در بازی خانگی دور رفت با نتیجه 2 بر صفر پیروز شده بود بازی برگشت را نیز با برتری 3 بر 2 به پایان رساند تا همچنان در لیگ اروپا حضور داشته باشد. ‌هر دو گل تیم گوریسا به عنوان میزبان این بازی در دقایق 15 و 67 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیدند. ماسوراس (11)، صمد یشیل (16) و لامپرو (23) زننده سه گل تیم پانیونیوس یونان بودند و یکی از گل‌ها روی پاس حاج‌صفی به ثمر رسید.

به این ترتیب پانیونیوس در مرحله سوم مقدماتی لیگ اروپا باید به مصاف تیم مکابی، نماینده رژیم اشغالگر قدس برود. مکابی با برتری 2 بر صفر برابر حریف ایسلندی حریف یاران مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در تیم پانیونیوس یونان شد. پانیونیوس در بازی برگشت مقدماتی لیگ اروپا با نتیجه 3 بر 2 از سد گوریسای اسلوونی گذشت و جواز صعود را کسب کرد.

در این میان سایت خبری باشگاه پانیونیوس پیش از این اعلام کرده بود که مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، ملی‌پوشان ایرانی در صورت رویارویی این تیم با مکابی رژیم صهیونیستی در دو بازی رفت و برگشت به میدان نخواهند رفت.

در فصل گذشته لیگ اروپا نیز علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار هلند در دو بازی رفت و برگشت تیمش با مکابی رژیم صهیونیستی حاضر نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها