کیانو ریوز بازیگر متولد لبنان سینما، بر سر دوراهی بازی در «بیباپ گاوچران» گیر کرده است. تهیه‌کنندگان این وسترن فضایی قبل از این گفته بودند آن را به صورت فیلمی سینمایی تهیه خواهند کرد. مذاکرات با ریوز برای حضور در نقش اصلی آن هم به سرانجام خوبی رسید.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۵۲

اما حالا زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که شرکت فیلمسازی تومارو استودیو، قصد دارد این اکشن ماجراجویانه را تبدیل به یک مجموعه تلویزیونی کند. مدیران این شرکت به رسانه‌های گروهی گفته اند ریوز با این پروژه تلویزیونی هم همکاری خواهد داشت. اما بازیگر 52 ساله سینما در گفت‌وگویی اعلام کرد اصلا چنین خبری صحت ندارد و با او درباره حضورش در یک مجموعه تلویزیونی صحبتی نشده است. او در پاسخ به پرسشی در باب بازی در مجموعه بیباپ گاوچران گفته، نمی‌داند دوست دارد با قاب کوچک همکاری کند یا نه. به این ترتیب، کل پروژه در حال حاضر دچار بلاتکلیفی شده است.

بیباپ گاوچران در اصل یک مانگای معروف ژاپنی است که در این کشور آسیایی محبوبیت زیادی دارد. نسخه انگلیسی زبان بیباپ گاوچران، این انیمیشن را تبدیل به یک کار زنده می‌کند. داستان بیباپ گاوچران درباره ماجراجویی‌های پردردسر اسپایک سیگل در دل کهکشان است. او و گروه همکارش به عنوان «شکارچیان انسان» شناخته شده‌اند و با لباس گاوچرانی خود، دست به کارهای عجیب و غریبی می‌زنند. زمانی که اسپایک و دوستانش مامور دستگیری یکی از خشن‌ترین خلافکاران کهکشان می‌شوند، ماجراهای اصلی داستان آغاز می‌شود.

کریستوفر یوست که فیلمنامه اکشن ابرقهرمانانه «تور» را در کارنامه‌اش دارد، مامور نگارش فیلمنامه بیباپ گاوچران شده است.

او می‌گوید فیلمنامه و کاراکتر اسپایک را براساس شخصیت کیانو ریوز می‌نویسد. اما معلوم نیست ریوز حاضر به حضور در جلوی دوربین تلویزیون برای ایفای این نقش جذاب و سرگرم کننده باشد یا نه. او مدتی قبل قسمت دوم اکشن دلهره آور «جان ویک» را با موفقیت روی پرده سینماها داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها