باهنر در نشست خبری:

جای روحانی بودم باهنر را معاون اول نمی‌کردم

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه جای روحانی بودم باهنر را معاون اول نمی‌کردم، گفت: نام دولت تدبیر و امید بود اما به نظر من باید نام دولت آینده، تدبیر و اقدام باشد.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۳۶
جای روحانی بودم باهنر را معاون اول نمی‌کردم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا باهنر رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری عصر امروز در نشست خبری اظهار کرد: پیروزی موصل را به ملت، نیروهای مسلح و مرجعیت عراق تبریک می گوییم. این خبر هم ملت عراق و هم برای مردم ایران را خوشحال کرد.

وی افزود: هنوز زخم نامردمی های گروه های تروریستی وطنی یعنی منافقین روی تن کشور ماست. متاسفانه امروز برخی کشورهای اروپایی همان طور که مواضع شان درباره داعش شفاف و عملیاتی نیست، سلف این ها یعنی منافقین را به رسمیت می شناسند. این موصوع ظلمی است که به بشریت روا می دارند. اگر چه ریشه تفکر تکفیری به این سادگی ها از بین نمی رود اما انشالله با مدفون شدن سرکرده داعش، شاهد جمع شدن جنایات این گروه باشیم.

باهنر در پاسخ به سوالی درباره حضور در کابینه به‌ عنوان معاون اول، گفت: دوستانی حسن ظن دارند به من و تشکر می‌کنم. اگر من جای روحانی بودم حتما باهنر را به عنوان معاون اول انتخاب نمی کردم. با وجود اینکه برخی کارهای دولت یازدهم را تایید می کنم، طبیعی است که اختلاف نظرهای جدی در مسائل سیاسی و فرهنگی با روحانی دارم. من اعتقاد دارم که باید دولت مستقر را برای حل مشکلات مردم کمک کرد. در انتخابات با وجود برخی نارسایی ها در مناظره ها، طرفین روی مطالبات مردم از جمله رونق اقتصادی، مسائل حاشیه نشینی و بیکاری به اجماع رسیدند. همه شهروندان باید در جهت حل مشکلات، دولت را کمک کنند. البته باید در جاهایی که دولت می خواهد متن را به حاشیه ببرد یا حاشیه را تبدیل به متن کند، نقدهای مشفقانه خود را داشته باشند.

وی درباره موضوع کاهش سن وزرا گفت: تغییرات دولت صرفا مربوط به سن وزرا نیست. البته سن وزرا باید کم شود اما بدانیم که نباید در این زمینه افراط کنیم؛ باید بدانیم که وزارتخانه جای کارآموزی نیست. افراط و تفریطی نباید برخورد کنیم. کابینه باید مجرب و توانمند باشد. در دولت یازدهم شجاعت اقدام کابینه کم بود، برخی وزرا مدبر بودند اما چون فکر می کردند که کارشان هزینه دارد، اقدام نمی کردند. نام دولت تدبیر و امید بود اما به نظر من باید نام دولت آینده، تدبیر و اقدام باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها