روبرتو کارلوس، مدافع سابق تیم ملی برزیل و باشگاه رئال مادرید به اتهام یک شبکه خبری آلمانی در مورد استفاده از مواد نیروزا در زمان اوج دوران حرفه‌ای خود بشدت واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۹۰

ماجرا از آنجا آغاز شد که شبکه آلمانی آی‌آردی در یک مستند تلویزیونی مدعی شد در دوران بازیگری‌اش از مواد نیروزا استفاده می‌کرد. این شبکه در جریان تحقیقات خود گفت‌و‌گویی با دکتر ژولیو سزار آلوز داشته است که ادعا شده مسئولیت مداوای کارلوس و برخی دیگر از بازیکنان برزیلی را به‌عهده داشته است. این پزشک برزیلی متهم به اعمال روش‌های غیرقانونی برای درمان بازیکنان است و به نظر می‌رسد آن روزی که درباره روند درمان کارلوس صحبت می‌کرد، از این‌که صحبت‌هایش ضبط شده است، اطلاعی نداشت. مهمترین قسمت مستند بخشی است که نام کارلوس را در پرونده‌ای ارسال شده از سوی آژانس مبارزه با دوپینگ برزیل برای دفتر دادستانی سائوپائولو نشان می‌دهد.

کارلوس روز گذشته در پستی که در صفحه فیس‌بوک خود گذاشت، به این مساله واکنش نشان داد و نوشت: من اتهامات غیرمسئولانه‌ای را که توسط این شبکه به من نسبت داده شده، تکذیب و بار دیگر تاکید می‌کنم هرگز از هیچ ماده‌ای که سبب شود وضعیت بهتری از همکارانم داشته باشم، استفاده نکرده‌ام. در گزارش این شبکه از پزشکی نام برده شده است که من در تمام زندگی‌ام هرگز او را ندیده‌ام. اکنون وکلایم را مأمور کرده‌ام تا اتهامات نادرستی را که علیه من شکل گرفته، به چالش بکشند و آنها را در محضر قاضی و عموم مردم به اثبات برسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها