شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه «نیمه خرداد» به بازگویی وقایع رحلت حضرت امام خمینی (ره) و ماجرای 15 خرداد می پردازد.
کد خبر: ۱۰۳۷۸۹۰
نیمه خرداد همراه با رادیو تهران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، علیرضا حبیبی، مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی با اعلام پخش این برنامه گفت: ویژه برنامه نیمه خرداد کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که به تهیه کنندگی هومن عرب شیرازی در روز 14 خرداد به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره) و 15 خرداد با موضوع شکل گیری انقلاب اسلامی در سال 1342 تا 1357 روی آنتن می رود. بازگویی وقایع رحلت و بیانات شخصیت های شرکت کننده در مراسم بخش هایی از این ویژه برنامه است.

علاوه بر این؛ گزیده ای از وصیت امام خمینی (ه) توسط مقام معظم رهبری پخش و سیر آراء و اندیشه امام خمینی (ره) در شک گیری انقلاب اسلامی پخش می شود. از دیگر بخش های این برنامه می توان به سیری در اشعار، سیره فردی و خانوادگی ایشان برای الگو گیری اشاره کرد، در این ویژه برنامه همچنین آثار علمی و فقهی امام (ره) معرفی خواهد شد.

حبیبی خاطر نشان کرد: این ویژه برنامه همچنین در روز 15 خرداد با موضوع شکل گیری انقلاب اسلامی در سال 1342 تا 1357 پخش می شود. بخش دیگر برنامه نیمه خرداد به ماجرای 15 خرداد و کشتار جمعی رژیم شاه در مدرسه فیضیه و نقش سخنرانی های امام خمینی (ره) در روشنگری مردم در مراسم اربعین 15 خرداد در کشور با حضور یک کارشناس اختصاص می یابد.

ویژه برنامه نیمه خرداد کاری از شبکه رادیویی تهران است که 14 و 15 خرداد، از ساعت 15 و 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها