لئوناردو دی‌کاپریو با بازی در «قاتلان فلاورمون» به آرزوی دیرینه‌اش می‌رسد. قرار است او در این درام جنایتکارانه که توسط مارتین اسکورسیزی ساخته می‌شود، نقش مقابل رابرت دنیرو را به عهده بگیرد. دی‌کاپریو می‌گوید همبازی شدن با این بازیگر کلاسیک، یکی از آرزوهای بزرگ زندگی‌اش بوده است. دی کاپریو در دوران نوجوانی و در ابتدای فعالیت بازیگری خود، در«اتاق ماروین» (1996) با دنیرو همبازی شد. اما می‌گوید در آن زمان چیزی در باره بازیگری و قدرت هنرمندانه دنیرو نمی‌دانست.
کد خبر: ۱۰۳۷۲۰۱

فیلمنامه اقتباسی قاتلان فلاورمون با نگاهی به نوول تازه انتشار یافته دیوید گران به همین نام نوشته می‌شود. این نوول در مدت کوتاهی که از انتشار آن می‌گذرد، به یکی از پرخواننده ترین آثار ادبی روز تبدیل شده است. اما شنیده می‌شود اسکورسیزی مدتی قبل از انتشار نوول، نسخه‌ای از آن را خوانده و درخواست خرید امتیاز برگردان سینمایی آن را کرده است. دی کاپریو که در چند فیلم سال‌های اخیر اسکورسیزی با او همکاری داشته، خشنودی خود رااز کار تازه این فیلمساز اعلام کرده است. او می‌گوید از اسکورسیزی به‌خاطر فراهم کردن شرایط برای همبازی شدن با دنیرو، تشکر ویژه‌ای می‌کند.

با این حال، کار تولید فیلم در مراحل تدارکاتی و ابتدایی قرار دارد و هنوز مشخص نیست چه زمانی کلید فیلمبرداری‌اش زده می‌شود. قاتلان فلاورمون به تعریف بخشی تاریک از تاریخ آمریکا می‌پردازد و تماشاگرانش را به دهه 20 میلادی می‌برد. این داستان درباره قوم سرخپوست اوساگه است که در محل زندگی خود موفق به کشف مخازن نفت شدند. گرچه این قوم به ثروت زیادی رسید، اما شرایط بعدی وضعیت‌شان را در موقعیت بغرنجی قرار داد. با باز شدن پای مقامات دولتی به ماجرا، تحقیقات درباره جنایات مربوط به چاه‌های نفت شروع شد. منتقدان با توجه به شلوغ بودن جدول کاری اسکورسیزی در سال‌های پیش رو، این پرسش را مطرح می‌کنند که او قاتلان فلاورمون را زودتر جلوی دوربین می‌برد یا «مرد ایرلندی» را. او فیلم اخیر را با بازی رابرت دنیرو برای شبکه معروف نتفلیکس می‌سازد. در عین حال، اسکورسیزی کارگردانی درام شرح حال گونه فرانک سیناترا را هم در دستور کار خود دارد.

کارگردان «تاپ گان 2» پیدا شد

در حالی که رسانه‌ها هنوز در شوک شنیدن خبر تولید «تاپ گان 2» توسط تام کروز بودند، اعلام شد جوزف کاسینسکی کارگردانی آن را به عهده می‌گیرد. اهل فن می‌گویند این شتاب در خبررسانی در ارتباط با فیلم، حکایت از جزم تهیه‌کنندگانش در تولید سریع آن می‌کند. این عجله در شرایطی است که قسمت اول فیلم، سال 1986 روی پرده سینماها رفت و از همان زمان، بارها بحث تولید قسمت‌های بعدی آن در سطح وسیعی مطرح شد. فیلمنامه دومین قسمت این درام اکشن نظامی را جاستین مارکز می‌نویسد. هنوز اطلاعی از خط اصلی داستان فیلم در دست نیست. اما منابع نزدیک به کمپانی پارامونت می‌گویند این داستان اگرچه دنبال‌کننده ماجراهای نسخه اصلی است، اما حال و هوایی امروزی دارد. داخل هالیوود شنیده می‌شود تام کروز از مدتی قبل برای پیدا کردن یک کارگردان مناسب برای تاپ گان 2، با تعدادی از فیلمسازان سرشناس هالیوودی دیدار و گفت‌وگو داشته است. از قرار معلوم، او قصد دارد تاپ گان را هم مثل «ماموریت غیرممکن» خود تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله‌دار موفق و پولساز کند.

کروز با بازی در قسمت اول فیلم در دهه 80 میلادی، به یکی از مطرح ترین بازیگران دوران خود تبدیل شد. داستان فیلم درباره گروهی از خلبانان جوان نیروی هوایی و ارتباطات کاری‌شان با یکدیگر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها