اخبار چندخطی

بعد از پایان جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر مادرید، رنکینگ جدید این رشته اعلام شد که براساس آن مجتبی عابدینی با 124 امتیاز به رده ششم جهان سقوط کرد. علی پاکدامن هم با 74 امتیاز بیست و یکم است. در بخش تیمی نیز تیم ملی با 260 امتیاز ششم است.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۳۱

اجلاس هیات رئیسه کنفدراسیون جودوی آسیا روز گذشته در هنگ‌کنگ برگزار شد و براساس یکی از مصوبات آن میزبانی سمینار مربیگری جودو و جام باشگاه‌های آسیا در سال 2018 میلادی به ایران واگذار شد.

محمد دانشور، رکابزن تیم پیشگامان در ماده کایرین کاپ چین در ماده کایرین توانست به فینال راه یابد و درنهایت نیز در رقابت با رکابزنان چینی توانست مدال طلا را کسب کند. دانشور پیش از این نیز مجوز حضور در ماده اسپرینت را به دست آورده بود. این رقابت‌ها جنبه ورودی کاپ‌های جهانی سال 2017 را دارند.

دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس جوانان با حضور 9 بوکسور از روز شنبه هفته آینده 6 خردادماه در سالن بوکس شهید همت تهران پیگیری خواهد شد. اسامی دعوت‌شدگان به اردو به شرح زیر است:

اشکان رضایی (خوزستان)، حسین موسی‌خانی (بوشهر)، اشکان رشید، رضا حسن‌نیا، سجاد موسوی و جواد ثقفی (مازندران)، مهدی ماکویی (آذربجان غربی)، محمد عسگری (تهران) و پیمان شاهپری (مرکزی).

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها