مقامات زندان های رژیم صهیونیستی، به محاکمه داخلیِ اسیران پرداخته اند و احکامی غیرقانونی در حق آنان صادر کردند.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۰۹
محاکمه اسیران فلسطینی اعتصاب کننده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه العالم، واحد اطلاع رسانی کمیته امور اسیران و آزادگان و باشگاه اسیر فلسطینی، جزئیات ملاقات "کریم عجوه" نمایندۀ این کمیته را با "نائل البرغوثی" و "محمد القیق"، اسیرانِ فلسطینی که در زندان عسقلان به سر می برند، منتشر کرد.

به گفتۀ عجوه، سازمان زندان های رژیم صهیونیستی، نائل البرغوثی و 30 تن دیگر از اسیران را که 18 روز است به اعتصاب غذا پیوسته اند، از زندان های "اوهلی کیدار" و "رامون" و "النقب" به زندان "عسقلان" منتقل کرده اند.

به گفتۀ نماینده کمیتۀ امور اسیران، حال البرغوثی که 59 سال دارد، به صورت آشکاری وخیم است و تاکنون 5 کیلوگرم وزن کم کرده است.

وی افزود: اسیران، برای زنده ماندن تنها آب می نوشند و از پذیرش تزریق سرم سر باز می زنند. سلول های این افراد کاملاً خالی است و تنها وسایل موجود در این سلول ها، مسواک و خمیردندان و دو لباس زیر و لباس زندان است.

محمد القیق، اسیر فلسطینی که در اعتصاب غذا به سر می برد نیز خبر داد که از سرگیجه و استفراغ متوالی رنج می برد و تاکنون شش کیلوگرم وزن کم کرده است.

وی همچنین خبر داد که آن ها را در زندان هایی تنگ و کثیف نگهداری می کنند و برای آن ها محاکمه هایی داخلی ترتیب دادند و هر یک از این اسیران را به پرداخت 200 شِکِل جریمه نقدی و دو ماه محرومیت از ملاقات محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها