رئال سرحال در برابر بایرن با یک لشکر مصدوم

بایرن به غیرممکن فکر می‌کند

بایرن مونیخ امشب در سانتیاگوبرنابئو مادرید در حالی برای جبران شکست 2 بر یک بازی رفت تلاش می‌کند که حتی خوشبین‌ترین هوادار این تیم هم می‌داند با این همه مصدوم و محروم، نمی‌شود امیدی به جبران داشت.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۴۷

بایرن در بازی رفت روبرت لواندوفسکی را در اختیار نداشت، متس هوملس هم در آستانه بازی مصدوم شد و غایبان بزرگ بازی رفت بودند. بایرن حالا در حالی راهی مادرید شده است که علاوه بر این دو مصدوم، جروم بواتنگ را هم مصدوم می‌بیند. ضمن آن‌که خاوی مارتینز که در دقیقه 60 بازی رفت کارت قرمز گرفت هم در این بازی محروم است. حالا کارلو آنچلوتی در شرایطی به سانتیاگوبرنابئو بازگشته که تیمش کوچک‌ترین بختی برای جبران شکست خانگی دیدار رفت ندارد. تیم او کلی مصدوم و محروم دارد که مشخص نیست چند نفر از مصدومان تیم او به بازی امشب می‌رسند. اما در مقابل، تیمی قرار دارد که در بهترین فرم روحی و جسمی است. رئال مادرید در صدر جدول لالیگا دیده می‌شود و با برد 2 بر یک در خانه بایرن، امید فراوانی به صعود دارد و امشب هم با حمایت 80 هزار هوادار خودی فقط به برد فکر می‌کند. شاگردان زین‌الدین زیدان در بازی رفت باید به بردی پرگل‌تر از 2 بر یک می‌رسیدند و مانوئل نویر باعث نجات بایرن و آنچلوتی شد. مادریدی‌ها امشب آماده هستند که جشن صعود بگیرند.

لشکر مصدومان به مادرید رفت

متس هوملس، روبرت لواندوفسکی، جروم بواتنگ و کینگسلی کومان دیروز همراه کاروان بایرن به مادرید سفر کردند. هوملس، بواتنگ و کومان با وجود درد به این سفر رفته‌اند و تنها چیزی که تقریبا قطعی شده، بازی کردن لواندوفسکی است. اگر هوملس و بواتنگ به این بازی نرسند، آن وقت مهاجمان رئال مادرید در بازی امشب، جشنواره‌ای از گل راه خواهند انداخت.

همزمان با بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ یعنی راس ساعت 23:15 یک دیدار دیگر هم برگزار می شود که در آن لستر میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود. دیدار رفت یا یک گل به سود اتلتیکو تمام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها