با توجه به تست‌های گرفته شده در روز دیدار ایران و چین فعلاً خطری از ناحیه ریخته شدن سکوهای ورزشگاه آزادی تماشاگران را تهدید نمی‌کند.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۴۱
خطر فروریختن ورزشگاه آزادی برطرف شد/ پلاسکوی دیگر در راه نخواهد بود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس ، بعد از فاجعه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو، حساسیت‌ها بر روی سازه‌های قدیمی تهران به خصوص ورزشگاه آزادی بیشتر شده و برخی اعلام کردند که این ورزشگاه قدیمی تهران، پتانسیل تکرار فاجعه دیگری را در خود دارد.

با این حال، مسئولان امر در این زمینه بیکار ننشسته و اقدامات لازم را انجام داده‌اند که از جمله آنها می‌توان به تست و آزمایش سکوها در روز بازی‌های پرجمعیت اشاره کرد.

بر همین اساس، حسن طباطبایی مدیرعامل ورزشگاه آزادی با تأیید این خبر گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و براساس گزارش‌هایی که از مشاورین و مهندسین دریافت کردیم، در روز بازی ایران و چین، سازه ورزشگاه تست شده و مشکل و نگرانی خاصی برای ریزش ورزشگاه و تکرار فاجعه‌های گذشته وجود ندارد که حتی در این زمینه مهندسین ناظر این موضوع را به صورت مکتوب درآورده و با امضای خود به ما تحویل دادند، بنابراین دغدغه‌ای از این ناحیه وجود ندارد، اما سازه قدیمی است و باید اصلاحات آن را آغاز کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
۰
۰
دسستتون درد نكنه برای تست گرفتنتون ! حالا اگر تست جواب نمی داد و خدای نكرده ورزشگاه فرو می ریخت آنوقت تكلیف چی بود ؟!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها