لیلا زارع، بازیگر در گفت و گو با جام جم آنلاین:

تلویزیون بخش مهمی از فرهنگسازی کشور را بر عهده دارد

لیلا زارع بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر این روزها حضور در دو فیلم سینمایی به نام‌های «توچال» و «یک کیلو و بیست و یک گرم» را به پایان برده است، فیلم‌هایی که او در هر دو اثر نقش اصلی را بازی می‌کند اما با این حال او می‌گوید هیچ جایی بهتر از تلویزیون نیست.
کد خبر: ۱۰۱۵۲۷۴
تلویزیون بخش مهمی از فرهنگسازی کشور را بر عهده دارد

لیلا زارع که در جشنواره فجر با فیلم «کمدی انسانی» حضور داشت درباره فعالیت این روزهایش به جام‌جم آنلاین گفت: در دو کار حضور داشتم که هر دو نقش اصلی بر عهده من بود، فیلم «توچال» به کارگردانی محمد آهنگرانی و فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» ساخته رحیم طوفان این دو فیلم هستند.

زارع که با نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی "ارمغان تاریکی" جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول را در جشنواره جام‌جم از آن خود کرد درباره حضور در تلویزیون هم گفت: در سریال سرزمین کهن هم بازی کرده ام که هنوز پخش نشده است.

این بازیگر تاکید کرد: قطعا من به عنوان یک بازیگر باید بگویم چه اتفاقی بهتر از این که در یک سریال و در تلویزیون بازی کنم! اما بنظرم در سال‌های اخیر قدری شرایط بازیگری در تلویزیون دشوار و غیرمنصفانه بوده است.

زارع توضیح داد: می‌دانم که تلویزیون هم با مشکلات اقتصادی و بودجه‌ای دست به گریبان است اما بالاخره فشار این موضوع نباید روی بازیگر و تیم تولید باشد، مدیران رسانه ملی باید راهکاری برای این مساله بیاندیشند. به هر حال فراموش نکنیم که تلویزیون بخش مهمی از فرهنگسازی یک کشور را بر عهده دارد.

این بازیگر درباره حضور در صحنه تئاتر هم گفت: من معذوریتی برای حضور در تئاتر ندارم و در این حوزه هم کار کرده ام و چند نمایش تمرین رفتیم ولی اجرا نشد و ... اگر فرصت کنم حتما تئاتر هم جزء گزینه‌های جدی من محسوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
vahid
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
"تلویزیون بخش مهمی از فرهنگسازی كشور را بر عهده دارد"، اما اگر واقعاً نگران از ورود فرهنگ غربی به كشور هستید، پس چرا از رسیدگی به فرهنگهای غنی و محلی كم كاری میكنید؟ برای مثال هر ساله در استان خوزستان طوایف مختلف بختیاری همایش و جشن سالانه می گیرند و آداب و رسوم و فرهنگ بختیاری رو نشون میدن، آیا رسانه ملی چنین چیزی رو پوشش خبری میده؟؟
آیا حفظ ارزشهای ملی و باقی نگهداشتن آداب و رسوم و فرهنگ كهن قومیت ها اهمیتی نداره؟

نیازمندی ها