نورافکن با گرفتن یقه ابراهیمی جنجال‌ساز شد

درگیری امید با امید!

علیرضا منصوریان در فصل جاری تلاش کرده تا حاشیه‌های تیمش را به حداقل برساند. او در این راه هم موفق بوده است. یکی از دلایلی که به گفته این مربی باعث شد استقلال را به اوج بازگرداند، همین دوستی و رفاقت و برچیدن حاشیه‌ها بود. در بازی فولاد و استقلال اما بار دیگر یکی از اتفاقات حاشیه‌ای رخ داد و باعث شد سرمربی آبی‌ها در تلاش برای برخوردی شدید با بازیکن خاطی تیمش باشد.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۵۷

ماجرا از دقایق پایانی بازی شروع شد، وقتی امید نورافکن یک توپ لو داد و باعث شد فولاد به دروازه استقلال ضدحمله بزند. این مساله با اعتراض امید ابراهیمی بازیکن با تجربه استقلال روبرو شد. او که ملی پوش هم هست، رو به نورافکن گفت: «این چه وضعی است؟ باید الان چنین توپ مهمی لو بدهی؟!» ظاهرا نورافکن از لحن ابراهیمی خوشش نیامد و در همان لحظه، یقه بازیکن با تجربه تیمش را گرفت. البته او بسیار خوش‌شانس بود که دوربین تلویزیونی چنین صحنه‌ای را نگرفت. ابراهیمی که از رفتار بازیکن 20 ساله تیمش به شدت ناراحت شده بود، در زمین از خیر این بازیکن گذشت و همه چیز را به بعدا موکول کرد و رفت. منصوریان هم که متوجه این رفتار نورافکن در زمین شد، سریعا دستور داد این بازیکن را از زمین بازی بیرون بکشند. سرمربی استقلال پس از بازی هم در رختکن تیم گفت: «چون می‌خواستم به نورافکن تذکر دهم از لب خط اخراج شوم. کاری که او کرد باعث عصبانیتم شد و از منطقه فنی خارج شدم، وگرنه دلیلی نداشت بخواهم از خط بگذرم و اینطور اخراج شوم.»

بعد از بازی در رختکن بازیکنان استقلال بشدت از امید نورافکن شاکی بودند و حتی با این بازیکن حرف نزدند. خیلی‌ها تصور می‌کردند امید ابراهیمی به رفتار او واکنش نشان دهد و برخورد کند ولی بازیکن مودب و با اخلاق استقلال، تصمیم گرفت سکوت کند و همه چیز را به کادر فنی بسپارد. یکی از بازیکنان استقلال در رختکن می‌گفت: «رفتار امید عجیب بود چون با یعقوب کریمی هم برخورد کرد.»

ماجرای درگیری او با یعقوب کریمی هم زمانی اتفاق افتاد که بازیکن نیمکت نشین استقلال به او پس از تعویض اعتراض کرد. نورافکن که کلا شاکی بود، پس از تعویض بطری را پرتاپ کرد که نزدیک بود به کریمی و دیگر بازیکنان نیمکت نشین استقلال برخورد کند. در این لحظه یعقوب رو به او گفت: «چکار می‌کنی؟ این چه رفتارهایی است که داری؟» نورافکن به حرف‌های او هم واکنش نشان داد و می‌خواست با کریمی هم درگیر شود که نیمکت نشین‌ها دخالت کردند و با مشایعت مسئولان، امید به رختکن راهنمایی شد تا جنجال بیشتری راه نیندازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها