در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس تیم های چلسی و منچستریونایتد به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۲۱
جدال چلسی - منچستریونایتد / بازگشت آقای خاص به خاطرات خوش

به گزارش جام جم آنلاین ، خوزه مورینیو، آقای خاص دنیای فوتبال قرار است مقابل تیم سابقش چلسی قرار بگیرد، تیمی که با آن یک دنیا خاطره خوش دارد، از قهرمانی در لیگ برتر تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.

هر 2 تیم در وضعیت خوبی هستند، چلسی جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را در دست دارد و منچستریونایتد پس از کسب اولین جام فصل فوتبال انگلیس (جام اتحادیه) قصد دارد دومین جام داخلی را از چنگ چلسی دربیاورد و اندکی به رویای سه‌گانه (جام اتحادیه، جام حذفی و لیگ اروپا) نزدیک شود.

هر چقدر بازگشت مورینیو به استمفورد بریج جالب است به همان اندازه غیبت زلاتان ابراهیموویچ سوئدی برای شیاطین سرخ، جکم سرعت‌گیر برای جذابیت وحشتناک بازی را دارد.او به دلیل ضربه زدن به بازیکن بورنموث 3 جلسه محروم شد و در غیابش راشفورد کنار رونی و مارسیال در ترکیب قرار می‌گیرد.

رویارویی‌های قبلی

در 13 بازی قبلی 2 تیم در جام حذفی، 8 بار منچستریونایتد پیروز شده، 2تساوی شکل گرفته و تنها 3بار چلسی پیروز شده است.مشهورترین بازی 2 تیم در فینال جام حذفی انگلیس در سال 1994 با برتری 4 بر صفر منچستریونایتد به پایان رسید.

راه رسیدن به یک‌چهارم‌نهایی

ردینگ،ویگان و بلکبرن، قربانی حضور منچستریونایتد در یک چهارم نهایی شدند و چلسی هم پیتربورو، برنتفورد و وولوز را حذف کرد و به جمع 8 تیم برتر رسید.

ترکیب احتمالی

چلسی: کورتوا، کیهیل، آزپلیکوئتا، لوئیس، موزس، کانته، ماتیچ، آلونسو، پدرو، ازار و کاستا

منچستریونایتد؛ دخه‌آ، والنسیا، اسمالینگ، جونز، روخو، پوگبا، هررا، کریک، ماتا، مخیتاریان، لینگارد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها