در شرایطی که در دنیای امروز فوتبال بازیکنان مدام باشگاه عوض می کنند کسانی پیدا می شوند که فقط به پیراهن یک باشگاه وفادارند.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۴۵
وفادارترین فوتبالیست های جهان (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، تعداد این بازیکنان خیلی کم است. با این وفادارهای محبوب بیشتر آشنا می شویم:

فرانچسکو توتی

کاپیتان و سمبل رم از سال 1992 بدون وقفه برای رمی ها بازی می کند. او وفادارترین بازیکنی است که اکنون در دنیای فوتبال به میدان می رود. او فرصت های خوبی برای پیوستن به تیم های بزرگی مثل رئال مادرید داشت تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم تجربه کند اما هرگز حاضر نشد تن به پیشنهادات مختلف بدهد و به پیراهن رم وفادار باقی ماند.

جان تری

حتی رسوایی های اخلاقی متعدد باعث نشد تا جان تری از چلسی جدا شود. او 18 فصل است برای چلسی بازی می کند. تری که اکنون 37 سال دارد از سال 1998 برای چلسی بازی می کند هر چند در این میان یک فصل به طور قرضی برای ناتیگهام فارست بازی کرد.

نیکولاس سئوبه

در مقایسه با دیگر ستاره های حاضر در این فهرست سئوبه بازیکن گمنامی است. او 15 فصل است که در تیم کان فرانسه بازی می کند. سئوبه در این مدت فرصت این را داشت که به تیم هایی از لالیگا و یا بوندسلیگا بپیوندد اما حاضر به ترک کان نشد.

آندرس اینیستا

هافبک بازیساز بارسلونا از سال 2002 بدون وقفه برای این تیم بازی می کند. او اکنون یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال از لحاظ کسب جام و افتخار است. اینیستا می توانست به منچستریونایتد و چلسی برود اما هرگز بارسلونا را ترک نکرد. اینیستا اکنون 33 سال دارد.

رومن ویدنفلر

او تنها دروازه بان حاضر در فهرست بازیکنان وفاداری است که هنوز هم فوتبال بازی می کنند. این دروازه بان 37 ساله از سال 2002 بدون وقفه بازیکن تیم بورسیا دورتموند آلمان است تا یکی دیگر از وفادارترین بازیکنان لقب بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
بینام
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
۰
۰
اقای كریم باقری هم اضافه كنید
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
۰
۰
با سلام . جا داشت از پائولو مالدینی اسطوره باشگاه میلان و یكی از وفادارترین بازیكنان باشگاهی یادی میشد . با تشكر
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
۰
۰
عجیبه اسم رایان گیگز رو نمیبینیم یا گری نویل، دل پیرو، زانتی، مالدینی
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
۰
۰
سلام . پائولو مالدینی با 25 سال سابقه در تیم میلان ركورددار وفادارترین بازیكن میباشد كه در لیست شما لحاظ نگردیده است .

نیازمندی ها