داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: داوران هم به اندازه ورزشکاران تلاش می‌کنند اما ما برای این مراسم تقدیر در دقیقه ۹۰ دعوت شدیم.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۳۳
فغانی: دعوت از ما دقیقه ۹۰ بود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس، علیرضا فغانی در حاشیه مراسم تقدیر از مدال‌آوران المپیک با حضور رئیس جمهور اظهار داشت: از مسئولان ورزش و دولت برای این تجلیل تشکر و قدردانی می‌کنیم. امیدواریم ورزشکاران با انگیزه بالاتری در مسابقات آینده حاضر شوند. البته یک خواهش دارم و آن این است که پشت این ورزشکاران که مدال می‌آورند و قهرمان می‌شوند، کادر فنی و همچنین کادر داوری هم هستند. امیدوارم در مصوبات و آئین‌نامه‌هایی که در آینده تنظیم می‌کنند این مورد را هم در نظر بگیرند که اگر بحث تقدیری وجود دارد، این موارد هم دیده شود.

وی ادامه داد: خود ما داوران دقیقه 90 دعوت شدیم. امیدوارم بعدها شرایط بهتری به وجود بیاید. من امروز به نمایندگی از داورانی که در المپیک حضور داشتند تقدیر شدم.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در مورد اینکه جوایز شما چه مقدار است، گفت: 10درصد جایزه مدال طلا را برای ما درنظر گرفتند.

فغانی در پاسخ به این سوال که آیا این مقدار جایزه برای شما کافی است یا خیر، گفت: فقط می‌خواهم بگویم ما هم به همان اندازه ورزشکاران تلاش کردیم. البته خدا به ما داده است و این تقدیرها ما را دلگرم‌تر می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها