دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال در حالی فردا با دو دیدار پیگیری می‌شود که تیم‌های پیکان و بانک سرمایه برای صعود به دیدار نهایی تنها به یک برد نیاز دارند.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۶۸
نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال / پیکان و بانک سرمایه برای فینالیست شدن یک برد دیگر میخواهند

به گزارش جام جم آنلاین ، دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران جام «شهدای منا» روز سه شنبه دهم اسفندماه با دو دیدار در شهرهای تهران و ارومیه پیگیری خواهد شد.

در نخستین دیدار که از ساعت 16 در سالن غدیر ارومیه آغاز می شود، تیم های شهرداری ارومیه و پیکان تهران به مصاف یکدیگر می روند.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران در دیدار رفت سه بر صفر به پیروزی رسیدند و در صورت کسب پیروزی در ارومیه، صعودشان به دیدار نهایی مسجل خواهد شد.

کسب پیروزی برابر تیم شهرداری ارومیه در سالن غدیر که شش هزار تماشاگر ارومیه ای از این تیم حمایت خواهند کرد، کار بسیار دشواری برای پیکان است.

در دور مقدماتی لیگ امسال نیز دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه در هفته نخست دور رفت (28 مهرماه) و دور برگشت (28 آذرماه) به مصاف یکدیگر رفتند که در هر دو مسابقه پیکان تهران سه بر یک به پیروزی رسید.

در دیگر دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، تیم سایپا تهران میزبان بانک سرمایه در خانه والیبال تهران خواهد بود.

دیدار رفت دو تیم به میزبانی بانک سرمایه سه بر یک به سود بانکی ها به پایان رسید و صدرنشین دور مقدماتی در صورت کسب دومین برد خود، روز سه شنبه صعودش به دیدار نهایی قطعی می شود.

برنامه دو دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 16
سایپا تهران – بانک سرمایه

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16
شهرداری ارومیه – پیکان تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها