نسخه واقعیت مجازی گیم بسیار محبوب راک بند هم بزودی – 3 فروردین 96 – به بازار عرضه خواهد شد. در این قسمت، بازیکنان می‌توانند در کوردها، نت‌ها و سرعت نواختن دست ببرند.
کد خبر: ۱۰۰۵۷۵۶

این گیم که با Oculus Rift همخوانی دارد به قیمت 70 دلار منتشر خواهد شد. سازندگان تلاش داشته‌اند حس و حال یک اجرای زنده مجازی را برای بازیکن شبیه‌سازی کنند. از این‌رو، تمرکز خاصی روی جزئیات کرده‌اند. در این گیم می‌توانید با پدال‌های افکت متعدد کار کرده، انواع تعامل‌ها را با همگروهی‌های خود داشته و حتی نوک گیتار خود را به سنج درامر بکوبید. پلی‌لیست ابتدایی این گیم، 60 آهنگ را در بر خواهد داشت.

آندرومِدا بااخلاق‌تر می‌شود

طبق اعلام Bioware، در قسمت بعدی از سری Mass Effect با نام Andromeda، خبری از دو مسیر Paragon و Renegade نخواهد بود. در سه قسمت اول این سری، موقع صحبت با کاراکترهای دیگر، برای این که بهترین نتایج را کسب کنید، حتما باید یکی از این دو مسیر را برگزیده و دائما گزینه‌های مربوط به آن را انتخاب می‌کردید و همین به نوعی، دیگر گزینه‌ها را بی‌مصرف می‌کرد. سازندگان با این استدلال که «آن دو مسیر اخلاقی یادگار کاپتان شپرد بود و چیزی جدید نیاز داشتیم» آنها را حذف کرده و با گزینه‌های «موافق و مخالف» جایگزین کرده‌اند تا بازیکنان توجه بیشتری به مکالمه‌ها و پیامدشان داشته باشند. گفتنی است در آندرومدا، چهار حالت «تُن صدا» هم هست که با آنها می‌توانید لحن بیان خود را تغییر دهید.

فاینال فانتزی از خجالت سازندگانش درآمد

آمارها حاکی است که گیم فوق‌العاده محبوب فاینال فانتزی 15، توانسته در 24 ساعت اول فروش، تمام هزینه‌های تولید را صاف کرده و سوددهی را آغاز کند. این در حالی است که سازندگان، ده سال طولانی را صرف ساخت آن کرده بودند و از این حیث باید به آنها تبریک گفت. روز اول عرضه، پنج میلیون نسخه و تا ماه ژانویه، شش میلیون نسخه از این گیم توزیع شده، اما این‌که دقیقا چند نسخه فروخته شده و به دست مشتری رسیده، مشخص نیست. با این که در انتهای سال 2016 میلادی تنها یک ماه از انتشار این گیم می‌گذشت، باز هم توانست مقام دهمین گیم پرفروش سال را در آمریکا به خود اختصاص دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها