به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی سیما، مجید شعبانپور با اشاره به استقرار هشت واحد سیار در طول راهپیمایی 22 بهمن اضافه کرد: با هدف پوشش تصویری مناسب، امسال با کمک همکارانمان در اداره کل ارتباطات زمینی و ماهوارهای از برج آزادی تا میدان انقلاب، پوشش تصویری به بهترین نحو انجام شد. استفاده از تصاویر هوایی با کمک هگزاکوپتر یکی از اتفاقات جدید این راهپیمایی بود. همچنین تصویربرداری از ارتفاع با استفاده از نردبانهای بالابر آتشنشانی با همکاری شهرداری نیز تجربه جدیدی را برای همکاران ما رقم زد. بهطور کلی بیش از 2000 دقیقه از راهپیمایی 22 بهمن امسال روی آنتن شبکههای سیما رفت که نتیجه تلاشهای قریب به 300 نفر از پرسنل زحمتکش این مرکز بود.
رئیس مرکز تولید و فنی سیما در ادامه افزود: همکاران ما در مرکز تولید و فنی، روزانه به طور متوسط 40 آفیش برنامه تولیدی دارند؛ برنامههایی که به طور همزمان در استودیوها و واحدهای سیار روی آنتن میروند. در هر یک از استودیوهای سیما روزانه چند برنامه تولیدی یا زنده از تجهیزات و نیروی انسانی این مرکز استفاده میکنند. به عنوان مثال در استودیوی 11 دو برنامه «خانواده یک» و «نگاه یک» و در استودیوی 13 «مادر، کودک، تندرستی» و «ضربان» بهصورت زنده پخش میشوند.
انتخابات سال آینده از دیگر موضوعاتی بود که شعبانپور به آن اشاره کرد و گفت: در انتخابات پیشرو علاوه بر تولید برنامههای تحلیلی، تبیینی و تهییجی بخشی از برنامهها همچون انتخاباتهای گذشته به تبلیغات کاندیداهای ریاستجمهوری اختصاص خواهد داشت.
رئیس مرکز تولید و فنی سیما پخش مناظره انتخاباتی میان نامزدها را از جذابترین برنامههای مخاطبان در طول انتخاباتهای گذشته دانست.
وی خاطرنشان کرد: طرح مناظره انتخابات سال 92 بعد از بررسی مناظرههای روز دنیا به لحاظ فرم انتخاب شد و هشت نامزد در مقابل هم قرار گرفتند و برنامههای یکدیگر را نقد کردند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد