علیرضا منصوریان پس از پیروزی شیرین در دربی پاسخگوی سوالات عادل فردوسی پور شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۸۸
منصوریان: بازیکنان استقلال می دانستند از پرسپولیس چه می خواهند / از برتری سه گله چیز عجیبی نمی سازم / 5 بازیکن باید اخراج می شدند

به گزارش جام جم آنلاین ، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پس از پیروزی سه بر دو تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی بود. آخر بازی حواشی زیاد داشت اما این نتیجه برای ما کافی بود.

وی افزود: ما بازی یک هیچ باخته را برگرداندیم و پیروز شدیم. دلیل اصلی اش هم این بود که بچه های می دانستند از پرسپولیس چه می خواهند.

منصوریان در ادامه گفت: من به هواداران تبریک می گویم بابت صبری که دارند، به تیمم تبریک می گویم بابت توانایی فنی . بازیکنان جوان ما باید خوشحال باشند. به هواداران پرسپولیس هم باید بگویم این فقط یک فوتبال 90 دقیقه ای بود. آنها رقیب دیرینه و دوست داشتنی ما هستند. حتی پس از گلزنی هم قرار گذاشته بودیم که بازیکنان به سمت هواداران خودمان بروند و به قداست حریف توهین نکنند.

وی یادآور شد: خدا را شکر به جدول برگشتیم. قبل از بازی هم می دانستیم این مسابقه نقطه عطف ماست. پرسپولیس هیچ وقت در این لیگ سه گل نخورد. واقعا مدیریت به ثمر رساندن سه گل مقابل این تیم سخت بود. به برانکو هم خسته نباشید می گوییم.

سرمربی استقلال گفت: ما باید چهار ، پنج بازیکن را مدیریت می کردیم؛ مهدی طارمی، سروش رفیعی و جلال حسینی و به خصوص محسن مسلمان را. رابطه بین سروش رفیعی و مهدی طارمی را هم در طول مسابقه باید از بین می بردیم. هدف بعدی ما هم این بود که جلال حسینی را کنترل کنیم و اجازه ندهیم او از تجربه اش استفاده کند. برای همین مدیریت ها بود که به بازی برگشتیم.

منصوریان خاطرنشان کرد: من از این پیروزی سه گل چیز عجیبی نمی سازیم. فشار سنگینی روی 4، 5 دقیقه اول روی ما وارد آمد و برای همین گل خوردیم. ما از تیمی عقب افتادیم که کمتر تیمی مقابل آن دوام آورده و خط حمله واقعا خوبی دارد.

وی با بیان اینکه نقطه تلخ این مسابقه حواشی آخر آن بود اظهار داشت: ما با توجه به دیدار با السد تمرینات را 48 ساعت دیرتر شروع کردیم.

منصوریان درباره عملکرد دفاعی استقلال در نیمه دوم گفت: بالاخره شما نمی توانید مقابل بازیکنانی مثل مسلمان، رفیعی و .... خیلی بی منطق جلو بروید و حمله کنید. من از دفاع منطقی تیمم تشکر می کنم. نمی توانم منکر تاثیر گذار بودن کمال کامیابی نیا(مدافع پرسپولیس ) هم باشم. وقتی کمال نبود در سه نقطه دیگر پرسپولیس هم اجبار تغییر به وجود آمد. از این مساله فرشید اسماعیلی و علی قربانی نهایت استفاده را بردند.

سرمربی آبی ها درباره عملکرد داوری گفت: فغانی فراتر از آسیاست. او خوب داوری کرد ولی در صحنه مربوط به اخراج رحمتی می توانست مدیریت بیشتری داشته باشد. من فکر می کنم 4، 5 بازیکن از هر دو تیم باید اخراج می شدند.

او با انتقاد از ضیافت مشترک دو تیم قبل از دربی گفت: من خودم مخالف این ضیافت ها هستم. ما باید حرفه ای تر و منطقی تر باشیم. با مراسم ابتدای بازی هم که به آغوش هم می رویم و سپس در آخر مسابقه با یکدیگر درگیر می شویم مخالفم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۳
نورالدین عبدولی بانك ملت ایلام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
۰
۰
با نظر علیرضا منصوریان موافقم خسته نباشید پسر آبی
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
سلام منم با شما دوست عزیز موافقم
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
۰
۰
الان منصوریان میگه من فرار تر از لیگ ایرانم از انگلیس پیشنهاد دارم .برو جمع كن شانس آوردید و غرور بازیكنان پرسپولیس كار دستشون داد
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
همه مثل شما توهم ندارن كه
نجم
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
۰
۰
تا اینجا تیم پیروزی شانس اورده بود.دیگه بخت بهش پشت كرد.بازیكنی كه تحمل باخت رو نداره همیشه بازندس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
۰
۰
بازیكنی كه نشسته فكر حركت شادی پس از گله.... نمیدونم 2 تا بزنم 8 نشون میدم.. قراره بولینگ بشیم برانكو بالانس بزنه!!!!!! این میشه آخرش... آقای برانكو تیمت رو از پیش برنده میدونستی... اینم نتیجش
perspolisiiii
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
۰
۰
بردن خوبه ولی نه به هر قیمتی آقا
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
این تیپ حرف زدن دیگه خیلی به پرسپولیس میاد .. پذیرش شكست هچیی از ادم كم نمیكنه . همه چیز درخدمت شما بود . میلیاردرهای تیمتون ازچند تا جوون شكست خوردند . ببخشیدا ولی پول و رسانه وداور وفدراسیون همه چیز در خدمت شماست میشه بگید چی میخواید كه نداشتید؟؟/؟؟؟
خسته دلان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
۰
۰
برند ه اصلی پرسپولیس بود چرا كه دروازه بان استقلال .... كرد.پرسپولیس در دقیقه های آخر گل میزند و چه بسا اگه وقت تلف كنی نبود الان 3 -3 بودن
پرسپولیس دوستت دارم و برانكوی خوش اخلاق به فكر قهرمانی باش.شب دراز است و قلندر بیدار..........
just blue
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
مشكل پرسپولیس غرور وحشتناكی بود كه داشتند و تمام فكرشونو گذاشته بودند برای شادی بعد از گل ولی دم بچه های استقلال گرم بدون غرور بازی كردند
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
اگر استقلال هم مثل پرسپولیس بعد از گل به لاك دفاعی فرو نمی رفت و كل نیمه دوم را داخل 18خودشان خیمه نمی زدنند حتما این بازی گل های بیشتری می داشت و زیباتر میشد.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
منتظر بودی بره گلهای زده شو جبران كنه؟؟؟؟؟ دفاع نوعی تاكتیكه..... من نمیدونم چه كسی این اتوبوس رو واسه خط دفاعی فوتبال درست كرده.. مثلا انتظار داری تیمی كه 3 یا 4 تا زده دفاع نكنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی مسخرست بخدا.. بفهمین چی میگین
داودمدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
باسلام واحترام وتبریك به آقای منصوریان وكادرفنی وهواداران فهیم ، امید است دیگرتیمهاوباشگاهها الگوبگیرندوبااعتمادبه مربیان بااستعدادجوان وبازیكنان جوان افتخارآفرینی كنند وازهدردادن پول برای استخدام مربی خارجی پرهیزكنند ودرراستای اقتصاد مقاومتی فقط به ظرفیت های داخلی بها واعتباربدهند ، نه به عنوان فریبنده پروفسور و....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها