همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی در شهرستان ری 6 طرح عمرانی مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۴۸
بهره‌برداری از 6 طرح‌ عمرانی در شهرستان ری

به گزارش جام جم آنلاین، طرح 612 واحدی مسکن مهر کهریزک در 33 بلوک ساختمانی، طرح 344 واحدی مسکن مهر گلحصار در 14 بلوک ساختمانی و کمربندی 3 و نیم کیلومتری غدیر باقرشهر از توابع شهرستان ری طرح هایی بودند که امروز سه شنبه مورد بهره برداری قرار گرفتند.

کتابخانه و دارالقرآن عطر گل محمدی باقرشهر، مجموعه ورزشی فرهنگی شهدای مدافع حرم روستای فیروزآباد و مجتمع اداری دهیاری قلعه نو از دیگر طرح هایی بودند که با حضور مسئولان مورد بهره برداری قرار گرفتند.

هاشمی استاندار تهران، مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونان فرماندار ری، محمد زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، دهقانی مدیر کل بنیاد مسکن و شهرسازی استان تهران، شاه کرمی مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی استان تهران و علیجانی زمانی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، استاد فرج شهردار باقرشهر، عربی شهردار کهریزک و توکلی بخشدار کهریزک از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی در مسکن مهر در این مراسم گفت: بخش عمده مسکن های مهر استان تهران به اتمام رسیده و فقط 30 هزار واحد ناتمام و تعیین تکلیف نشده باقی مانده است.

احمد اصغری مهرآبادی گفت: افزود: در استان تهران در ایام الله دهه فجر امسال حدود 17 هزار واحد مسکن مهر تکمیل به متقاضیان واگذار شد.

وی گفت: حدود 4 هزار و 600 مسکن مهر سهم بنیاد مسکن، 2 هزار و 500 واحد سهم اداره کل شهرسازی و 10 هزار واحد هم در شهرهای جدید استان تهران از جمله شهر جدید پرند تکمیل و واگذار شد.

استاندار تهران نیز در این مراسم گفت: حدود 800 طرح و پروژه دولتی، خصوصی و تعاونی با اعتباری بالغ بر 45 هزار میلیارد ریال همزمان با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان به بهره برداری رسیده است.

سید حسین هاشمی با بیان اینکه دولت در سال آینده تمام مسکن مهر را در کشور تعیین تکلیف می کند افزود: برخی واحدهای مسکن مهر مشکلات جدی داشته و یا در محاکم قضایی دارای پرونده هستند که رفع آن زمان می برد.

وی با بیان اینکه انسجام مدیریتی در شهرستان ری رمز موفقیت این شهرستان در اتمام مسکن مهر بود افزود: وقتی قوای کشور در کنار یکدیگر قرار میگیرند همه کار به خوبی پیش رفته و موفقیت ها بیشتر می شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم گفت: طرح مسکن مهر به رغم اینکه وقت و انرژی زیادی را از مدیریت شهرستان ری گرفت اما خوشبختانه سرانجامی نیک و خوش در این شهرستان داشت.

هدایت الله جمالی پور گفت: حل مشکل مسکن مهر در شهرستان ری نیازمند یک کار جدی و جهادی بود که خوشبختانه با کمک مسئولان و حمایت های دستگاه قضایی گره آن باز شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: مردم ولی نعمت انقلاب اسلامی هستند و همه مسئولان باید عمر و جان خود را صرف خدمت به آنان بکنند.

محسن علیجانی زمانی گفت: تولید مسکن یکی از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی است و خدمت در این مسیر گام بزرگی برای رشد و توسعه کشور است.
وی گفت: تاکنون حدود 800 هزار واحد مسکن مهر به اتمام رسیده است و این طرح که متعلق به نظام است باید به سرانجام برسد.
مدیر کل بنیاد مسکن و شهرسازی استان تهران نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز می توانیم به طور رسمی پایان عملیات مسکن مهر در شهرستان ری را اعلام کنیم افزود: سهم شهرستان ری 5 هزار و 500 واحد بود که امروز با افتتاح این مسکن ها به پایان می رسد.
نصراله دهقانی گفت: تا پایان دهه فجر 300 واحد مسکن مهر نیز در فیروزکوه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها