راجر فدرر در هفته ای که گذشت با غلبه بر رافائل نادال در فینال اوپن استرالیا به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافت.
کد خبر: ۹۹۷۰۵۱
اتهام عجیب به راجر فدرر: او با «تقلب قانونی» قهرمان تنیس استرالیا شد!

به گزارش جام جم آنلاین ، راجر فدرر به عنوان پرافتخارترین تنیسور دنیا مدت های طولانی است که دیگر در صدر تنیسورهای برتر دنیا حضور ندارد. درست زمانی که برخی درباره این بحث می کردند که فدرر برترین تنیسور تاریخ هست یا نه او دچار افول شد و به تدریج صدر جدول برترین های تنیسور دنیا را از دست داد و به تدریج آن را به دیگر تنیسورها واگذار کرد. اما قهرمانی او در گرند اسلم استرالیا می تواند آغاز برای بازگشت او به صدر رنکینگ باشد. قهرمانی در استرالیا هجدهمین قهرمانی او در گرند اسلم ها محسوب می شود که رکوردی دست نیافتنی است.

اما به فاصله چند روز از قهرمانی بزرگ او یک اتهام بسیار بزرگ به او نسبت داده شده است. پت کش قهرمان رقابت‌های ویمبلدون در سال ۱۹۸۷، از راجر فدرر برای ایجاد وقفه در جریان بازی فینال اوپن استرالیا انتقاد کرد. او می گوید فدرر به موقع از «تقلب قانونی» استفاده کرد تا با ایجاد وقفه در مسابقه ریتم را به هم بزند. فدرر تقاضای استراحت پزشکی در ابتدای ست نهایی فینال را داشت که به اعتقاد پت کش یک تقلب بزرگ است چرا که او اصلا مصدوم نبود و فقط برای ایجاد وقفه چنین کاری کرد.

البته فدرر به این ادعا واکنش نشان داده و اعلام کرده که از ناحیه ران پا احساس ناراحتی می کرده است. او همچنین تاکید کرده است اتهام بزرگی را که از سوی پت کش به او نسبت داده شده را درک نمی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها