مرد شماره چهار جهان با شکست رافائل نادال در فینال تنیس مسترز میامی قهرمان این رقابت ها شد و سومین قهرمانی اش را در سال 2017 جشن گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۸۳
فدرر قهرمان مسترز میامی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، فینال تنیس میامی یکشنبه شب بین رافائل نادال و راجر فدرر برگزار شد که تنیسور سوییسی با نتیجه دو بر صفر حریف اسپانیایی اش را شکست داد و قهرمان این بازی ها شد.

گیم نخست بازی را فدرر سوییسی به سختی پیروز شد و نادال خیلی زود توانست نتیجه را یک بر یک کند. در ادامه تنیسور سوییسی با سرو های خوب خود سومین گیم را به خود اختصاص داد. گیم چهارم نیز با برتری فدرر شروع شد اما تنیسور اسپانیایی توانست نتیجه را 30 بر 30 کند و در نهایت پیروز این گیم شود. در ادامه شرایط مشابه گیم قبل دنبال شد ولی این بار مرد شماره چهار جهان پیروز شد. رقابت نزدیک دو تنیسور ادامه داشت و بازی سه بر سه در ست نخست مساوی شد. این دوئل ادامه پیدا کرد تا این که فدرر پنج بر سه پیش افتاد. او توانست گیم بعد را با قاطعیت به نفع خود به پایان برساند و پیروز ست اول شود.

ست دوم با پیروزی نادال آغاز شد اما فدرر توانست بازی را مساوی کند. در این ست شرایط همچون ست قبل ادامه پیدا کرد و دو تنیسور هر یک به ترتیب یک گیم را به خود اختصاص می دادند. تنیسور اسپانیایی در گیم پنجم با قاطعیت پیروز شد و بازی را سه بر دو به نفع خود کرد. فدرر به سرعت جبران کرد و نتیجه دوباره به تساوی رسید. در گیم بعد مرد شماره پنج جهان به سختی پیروز شد. در ادامه فدرر دو گیم را به خود اختصاص داد و پنج بر چهار پیروز شد. مرد شماره چهار جهان در گیم بعد نیز نادال را شکست داد و سومین قهرمانی اش را در سال 2017 جشن گرفت.

این دو تنیسور فینال نخستین گرند اسلم امسال را برگزار کرده بودند که فدرر توانسته بود در آن دیدار نیز حریف اسپانیایی اش را شکست دهد.

تنیسور سوییسی دو هفته پیش با شکست استن واورینکا در مسابقات ایندین ولز نخستین مسترز سال 2017 را به خود اختصاص داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها