تولید سری جدید«بخوان»

فروش جهانی 430 میلیون دلاری «بخوان» دلیل کافی و موجهی برای تولید قسمت دوم آن است. تهیه‌کنندگان این کمدی موزیکال خانوادگی در شرکت ایلیومینیشن اینترتینمنت، رسما خبر تولید دومین قسمت آن را اعلام کردند. کار پیش‌تولید این انیمیشن کامپیوتری این هفته آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۹۶۸۹۱

بخوان 2 برای نمایش عمومی در ایام کریسمس سال 2020 آماده می‌شود. گارت جنینز، کارگردان نسخه اصلی، برای دومین بار کارگردانی آن را به عهده می‌گیرد. در حال حاضر، هیچ اطلاعی از خط اصلی داستان قسمت تازه نیست. اما می‌توان پیش‌بینی کرد حیوانات خوش صدا و بد صدای قسمت اول، یک بار دیگر درگیر ماجراجویی‌های مربوط به دنیای موسیقی خواهند شد. صداپیشه‌های نسخه اصلی، یک بار دیگر صدای خود را به کاراکترهای داستان قسمت جدید قرض می‌دهند.

متیو مکوناهی، ریس ویترزپون، اسکارلت جوهانسن و ست مک فارلین از جمله صداپیشه‌های فیلم هستند. شنیده می‌شود در قسمت دوم، چند کاراکتر تازه به جمع شخصیت‌های قبلی آن می‌پیوندند. قسمت اول با هزینه تولید 75 میلیون دلاری تهیه شد و تنها در آمریکای شمالی 251 میلیون دلار فروش کرد. 180 میلیون دلار دیگر فروش 430 میلیون دلاری جهانی فیلم، اختصاص به دیگر کشورهای دنیا دارد. در قسمت اول، تعدادی از حیوانات یک محله در یک مسابقه استعدادیابی صدا شرکت کردند تا مانع بسته‌شدن باشگاه دوست صمیمی خود شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها