حق با شماست

کار در شرایط سخت

تعدادی از کارگران شهرداری: ما کارگران شهرداری منطقه 2 ناحیه 1 تهران محل اسکان نامناسبی داریم و ساختمان محل اقامت ما در محل کار، فاقد گاز و امکانات است.
کد خبر: ۹۹۵۶۳۹

اشتباه عجیب

موسوی‌فر از بابل: به بانک صادرات شعبه شریعتی بابل مراجعه کردم و بعد از دریافت پول درخواست شده، مقداری از مبلغ کم بود وقتی اعتراض کردم مسئولان بانک صادرات، مقصر را بانک مرکزی اعلام کردند و زیر بار این اشتباه خود نرفتند.

قطع بی‌دلیل یارانه

شهروندی از زنجان: بازنشسته تامین اجتماعی هستم و یک میلیون تومان هم حقوق می‌گیرم. در حالی که یارانهام را نیز قطع کردهاند و با این شرایط زندگی‌ام بسیار سخت شده است.

پاسخ به یک پیام

در پی درج پیامی با عنوان «گیشه‌های بلیت، کارت‌خوان ندارد» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل مترو تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: تجهیز باجه‌های فروش بلیت به pos بانکی، در سنوات گذشته با هماهنگی بانک شهر به صورت آزمایشی انجام شده و مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به سرعت پایین این دستگاه‌ها هنگام ارتباط با شبکه شتاب، تراکنش‌های مربوط با کندی انجام و باعث ایجاد صف‌های طولانی و ازدحام در ایستگاه می‌شد. با توجه به این موضوع، جهت رفاه حال مسافران محترم، پیمانکار فروش بلیت (شرکت توسن) اقدام به نصب دستگاه‌های Easy Charge (شارژ راحت و ساده) در همه ایستگاه‌ها کرده که در این دستگاه‌ها انجام عملیات خرید و شارژ با pos میسر بوده و همچنین امکانات دیگری شامل مانده‌گیری از کارت، کنترل تاریخ اعتبار و... پیش‌بینی شده و درحال مراحل تست و راه‌اندازی است و طبق اعلام پیمانکار، تا بهمن امسال قابل بهره‌برداری خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها