اخبار چند خطی

محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال در پاسخ به این که اگر استویچف، سرمربیگری تیم ملی را قبول کند آیا کولاکوویچ دیگر گزینه صرب به ایران می‌آید، گفته: اگر استویچف پاسخ مثبت بدهد حضور کولاکوویچ در ایران منطقی نیست. استویچف گزینه اول فدراسیون است و توافق با او یعنی کار تمام است.
کد خبر: ۹۹۴۵۰۹

بعد از صحبت‌هایی که درباره تاخیر در امضای حکم ریاست فدراسیون کاراته مطرح بود بالاخره وزیر ورزش و جوانان حکم رئیس فدراسیون کاراته را به مدت چهار سال برای محمدصادق فرجی امضا و صادر کرد.

در فاصله 13 ماه تا آغاز بازی‌های پارالمپیک زمستانی 2018 طرح تامین تجهیزات ورزشی ورزشکاران معلولی که ورزش زمستانی در مناطق آنها کمتر رشد کرده است اجرا می‌شود. ایران همراه 29 کشور در جریان مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان، مشمول این کمک‌ها می‌شود.

صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی، ستاره‌های بسکتبال در حالی که روبان مشکی روی پیراهن‌های خود نصب کرده بودند دیدار‌های این هفته لیگ چین را برگزار کردند. صمد درباره حادثه پلاسکو گفته: همه عزاداریم و به‌نظرم قهرمانان اصلی آتش‌نشان‌های ما هستند. من این اتفاق تلخ را به خانواده بازماندگان تسلیت می‌گویم .

افشین نوروزی (نفر اول مسابقات انتخابی ) و نوشاد عالمیان (نفر اول ورزشکاران ایرانی در رنکینگ جهانی) به مسابقه‌های تنیس روی میز تور حرفه‌ای قطر می‌روند. فدراسیون پس از برگزاری مسابقات انتخابی و رتبه‌بندی فنی ورزشکاران، آنها را به تورنمنت‌های مختلف می‌فرستد.

روز سوم رقابت‌های انتخابی بسکتبال با ویلچر انتخابی قهرمانی جوانان جهان با پیروزی ملی‌پوشان جوان مقابل تیم چین همراه بود. در این دیدار، ایران در چهار کوارتر پیروز میدان بود و 75 بر 21 بر حریف غلبه کرد.

دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال دختران، امروز برگزار می‌شود و تیم‌های کوشا سپهر سبلان و گاز تهران، همین‌طور پالایش نفت آبادان و گروه بهمن با هم دیدار می‌کنند. فردا این رقابت‌ها با بازی تیم پالایش نفت آبادان با کوشاسپهر و گاز با گروه بهمن دنبال می‌شود.

تیم سیچوان که حامد حدادی، سنتر ملی‌پوش ایران را در لیگ بسکتبال چین در اختیار دارد، 115 بر 111 مقابل مهمان خود، فوجیان به پیروزی رسید. حدادی در مدت 36 دقیقه و 54 ثانیه حضورش در زمین با 35 امتیاز، 20 ریباند و 9 پاس منجر به گل درخشید.

ایران، روسیه، ترکیه، آمریکا، گرجستان، جمهوری آذربایجان، هند و مغولستان در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در سال 2017 شرکت می‌کنند. این پیکارها 28 و 29 بهمن در سالن تختی کرمانشاه برگزار می‌شود.

سودابه باقرپور، شبنم علیخانی، مائده برهانی، فرزانه زارعی، شکوفه صفری، زینب گیوه، فرنوش شیخی، نگار کیانی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، فاطمه صفری و فرانک بابلیان 12 بازیکن تیم ملی والیبال دختران ایران هستند. این تیم در مالدیو، میزبان رقابت‌های انتخابی جهان در منطقه آسیای مرکزی به میدان می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها