گزافه‌گویی مشاور وزیر دفاع عربستان:

تمامی گزینه‌ها علیه ایران روی میز است!

وزارت امور خارجه عراق به اظهارات کینه توزانۀ سامر السبهان، وزیر کنونی سعودی و سفیر پیشین این کشور در بغداد، پاسخ داد.
کد خبر: ۹۹۰۸۱۹
پاسخ عراق به گستاخی وزیر سعودی درباره ایران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت سومریه نیوز، احمد جمال سخنگوی وزارت امور خارجه عراق امروز دوشنبه اعلام کرد: «اظهاراتِ ضد ایرانی ثامر السبهان سفیر پیشین عربستان در بغداد نشان می دهد که او از دولت عراق به علت اخراج خود، ناراحت و عصبانی است».

سخنگوی وزارت امور خارجه عراق افزود: «السبهان پس از اینکه دولت عراق وی را از عراق بیرون انداخت، هم اکنون به دروغ پردازی روی آورده است».

ثامر السبهان که هم اکنون وزیر مشاور دولت سعودی در امور کشورهای منطقه خلیج فارس است، در صفحۀ توییتری خود از تعیین سفیر جدید ایران در بغداد ابراز نگرانی کرده و گفته بود «سفیر جدید ایران در بغداد جنایتکار جنگی و تحت تعقیب است».

السبهان در ادامه یاوه گویی های خود، نوشته بود: «ایران یک جنایتکار جنگی را که تحت تعقیب اینترپل است، به سمت سفیر جدید خود در عراق تعیین کرده است. از سوی دیگر، ایرانی ها خواهان تعطیلی کنسولگری عربستان سعودی در اربیل هستند. اما هنوز هیچ واکنشی از مقامات عراقی ندیده ایم. [به این می‌گویند] حاکمیت کامل و واقعی».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
m
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
۰
۰
من نمیدونم چه اصراری هم هست دوباره رفتن میخوان با عربستان رابطه برقرار كنن این همه ما رو تحقیر میكنن كم نیست بخدا برا ایرانیا ارزش قایل شین
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها