مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این‌که افزایش وام تسهیلات مسکن مهر برای حل مشکل متقاضیانی است که آورده خود را تکمیل کرده‌اند، افزود: افزایش میزان وام مسکن مهر به 40 میلیون تومان فقط به پردیس اختصاص ندارد.
کد خبر: ۹۸۹۶۳۹

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن نریمان افزود: شیوه‌نامه‌ای داریم که بانک مسکن با تعامل با وزارت راه و شهرسازی آن را تدوین می‌کند و برای مناطق مشکل‌دار تدوین شده که پردیس به دلیل مشکلات در اولویت است.معاون وزیر راه و شهرسازی با قدردانی از دولت و وزیر راه و شهرسازی به دلیل بسترسازی برای افزایش وام برای متقاضیان مسکن مهر در شهرهای جدید گفت: یکی از الزامات ما افزایش وام بود تا متقاضی بتواند آورده‌های خود را افزایش دهد و راحت‌تر بتوانیم واحدها را تکمیل کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: قرار است با تسهیلات بانکی و آورده مردم و زمین 99 ساله که در اختیار قرار داده می‌شود، این کار را به سرانجام و اتمام برسانیم.

وی درباره تعهدات متقاضیان مسکن مهر تصریح کرد: این متقاضیان تعهد کرده‌اند تا سقفی، هزینه‌ها را پوشش دهند و سقفی نیز از طریق تسهیلات بانکی تأمین می‌شود که درنهایت این اعتبارات، تسهیلات و آورده‌ها در حساب خود متقاضی در بانک مسکن می‌رود و برحسب پیشرفت کار، از حساب متقاضی برداشت و در اختیار سازنده قرار می‌گیرد. نریمان با انتقاد از این‌که آورده برخی متقاضیان شهرهای جدید زیر 500 میلیون ریال و گاهی صد میلیون ریال است، گفت: متقاضیان آورده خود را تکمیل کنند تا پرونده مسکن مهر را بتوانیم در زمان وعده داده شده ببندیم و خانه‌ها را تحویل دهیم. مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در همه شهرها را 93 درصد عنوان کرد و افزود: در پردیس بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داریم. معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: عده‌ای فراموش کرده‌اند که در مسکن مهر نام‌نویسی کرده‌اند و باید متقاضیان آورده خود را به حدنصاب برسانند تا ادامه کارها در روند قانونی به سرانجام برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها