شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد : فردی که در فرودگاه فلوریدا آمریکا اقدام به تیراندازی کرد، کهنه سرباز جنگ عراق است.
کد خبر: ۹۸۷۳۷۳
کهنه سرباز جنگ عراق، ضارب فرودگاه فلوریدا بود

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، سی ان ان روز شنبه افزود: ضارب که در فرودگاه «فورت لودردل» فلوریدا اقدام به تیراندازی کرده، «استبان سانتیاگو» است که کارت شناسایی ارتش آمریکا را با خود داشت.

در حادثه تیراندازی شب گذشته (جمعه) در فرودگاه فورت لودردل ایالت فلوریدا آمریکا پنج نفر کشته و هشت نفر دیگر نیز مجروح شدند.

سی ان ان گزارش داد: به گفته مقامات امنیتی فرد ضارب با پرواز خطوط هوایی «دلتا» از مبدا آلاسکا و از ایالت «مینه سوتا» خود را به ایالت فلوریدا رسانده بود.

سی ان ان گزارش داد وی که هم اکنون در بازداشت پلیس فدرال آمریکا (اف.بی.آی) قرار دارد، سابقه خدمت در گارد ملی «پورتو ریکو» و گارد ملی آلاسکا را دارد.

این شبکه خبری درادامه افزود: سانتیاگو از 23 آوریل 2010 تا 19 فوریه 2011 از طریق گارد ملی پورتو ریکو به عراق اعزام شده بود.

سی ان ان گزارش داد: اف.بی.آی با بررسی سابقه استبان سانتیاگو مظنون این حادثه تیراندازی و دیگر سوابق نظامی وی، نشانه های از افراطی گری در مورد وی نیافته است.

سی ان ان افزود: به دنبال تیراندازی در فرودگاه فورت لودردل ایالت فلوریدا تمامی پروازها دراین فرودگاه لغو شدند.

خبرنگار این شبکه تلویزیونی از فرودگاه فورت لودردل گزارش داد: در پی این تیراندازی مقامات امنیتی درعرض چند ساعت نزدیک به 10هزار نفر را ازاین فرودگاه تخلیه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها