آخرین پیش‌بینی سازمان هواشناسی تهران از این حکایت دارد که این کلانشهر از امروز با پایداری هوا مواجه خواهد شد. بر همین اساس‌ کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا در محل استانداری تهران تشکیل شد و براساس تصمیم‌های گرفته شده فروش مجوز روزانه ورود به محدوده طرح ترافیک پایتخت متوقف شد و‌ محدوده طرح ترافیک نیز تا سه‌شنبه به محدوده زوج و فرد گسترش پیدا کرد.
کد خبر: ۹۸۴۵۲۷

به گزارش‌، جام‌جم، ناصر مهردادی، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران درباره نتایج جلسه پنجشنبه گذشته کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا ‌بیان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده و نظر اعضای کمیته شرایط ویژه آلودگی هوا به منظور جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده‌ها با توجه به پیش‌بینی شرایط پایداری هوا‌ مقرر شد فعالیت واحدهای شن و ماسه از امروز ممنوع شود.

محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز از افزایش زمان و محدوده طرح ترافیک از امروز تا سه‌شنبه خبر داد‌ و گفت: بر این اساس، زمان طرح ترافیک نیز تا ساعت 19 (7 عصر) افزایش زمان خواهد داشت. از این رو خودروهایی که قصد ورود به محدوده زوج و فرد را دارند بایستی دارای طرح ترافیک باشند در غیر این صورت توسط دوربین‌های نصب شده در این محدوده و البته عوامل پلیس راهور تهران بزرگ فعال و حاضر در محل، اعمال قانون خواهند شد. رئیس پلیس راهور تهران افزود: ماموران راهور در اجرای این طرح حضور مستمر و فعال خواهند داشت و ضمن جلوگیری از ورود خودروهای غیرمجاز با خودرهای فاقد معاینه فنی، پلاک مخدوش و دودزا برخورد شدید و اعمال قانون خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها