مسئول کمیته حقوقی مجلس در گفتگو با جم جم آنلاین؛

هبه سعودی نه شرعیست و نه حقوقی

وزیر حج و عمره عربستان از دعوت از هیئت امور حجاج ایران برای شرکت در نشست‌های برنامه ریزی شده با روسای هیئت‌های دفاتر امور حج به منظور تنظیم و سازماندهی آمدن حجاج برای مناسک حج و خدمات دهی به آنها خبر داد.
کد خبر: ۹۸۴۳۱۰
دعوت عربستان از ایران برای سازماندهی اعزام حجاج

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، وزیر حج و عمره عربستان روز پنجشنبه از دعوت از هیئت امور حجاج ایران برای شرکت در نشست‌های برنامه ریزی شده با روسای هیئت‌های دفاتر امور حج بیش از 80 کشور جهان به منظور تنظیم و سازماندهی آمدن حجاج برای مناسک حج و خدمات دهی به آنها خبر داد.

محمد طاهر بنتن در سخنان خود درپی آغاز این نشست‌ها که در خبرگزاری و رسانه های عربستان منتشر شد، تاکید کرد: دولت عربستان از آمدن همه حجاج و عمره گزاران و زائران بدون در نظر گرفتن تابعیت یا گرایش مذهبی آنها همراه با تاکید بر اجرای مقررات و دستور العمل های مربوط به تسهیل مناسک حج امسال به کاملترین وجه ممکن استقبال می کند.

وی تصریح کرد: این نشست ها در راستای دستورات سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی برای بحث درخصوص تنظیم و سازماندهی آمدن حجاج از سراسر جهان اسلام و کشورهای دارای اقلیت مسلمان در امسال و مطلع کردن آنها از همه دستوراتِ سازماندهی امور حج در عربستان صورت خواهد گرفت تا اینکه میهمانان خدا بتوانند مناسک خود را با کمال سهولت و اطمینان و در سایه موفقیت های مراسم حج سال گذشته به جای آورند.

وزیر حج و عمره عربستان گفت: راهبرد وزارت حج و عمره عربستان براساس طرح کاملی با هماهنگی با همه طرف ها و نمایندگان امور حج در کشورهایشان به منظور تنظیم و سازماندهی آمدن حجاج آنها و اسکان و جابجایی آنها عمل می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
۰
۰
بشرطی كه امنیت حجاج ایران تامین شود وشرایط ایران راكه عزت است بپذیرند. بدنبال شكست داعشیان ووهابی ها درسوریه وعراق ویمن دورازانتظارنیست
ندا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
۰
۰
برای خدمات دهی میخوان
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
كاسبی امسال عربستان خراب بوده به خاطر همین جلسه گذاشتن
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
1-آیا آن دومامورخاطی محاكمه شدند؟
2-آیا دیه حجاج حادثه منا به خانواده هاشون پرداخت شد؟
3-آیا مقامات عربستان ازملت ایران عذز خواهی نمودند؟
پس چه دعوتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یك ایرانی كه عوام نیست
Netherlands
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
سالانه از حجاج ایرانی ۳ تا ۴ میلیارد دلار درآمد دارند - پول حج اگر صرف نیازمندان كنیم از صد بار حج رفتن ثواب بیشتر دارد

نیازمندی ها