دو ستاره زن سینما و تلویزیون بر ضرورت حضور هنرپیشگان تهرانی در فیلم های تولیدی مراکز استان ها و کشف استعدادهای جوان تأکید کردند.
کد خبر: ۹۸۳۶۳۳
عکسی دیده نشده از 2 ستاره بازیگری

مرجانه گلچین در حاشیه برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: معتقدم برگزاری این چنین جشنواره هایی در ارتقای کیفیت تولیدات شهرستان ها بسیار موثر است. استعدادهای جوان کشف و انگیزه بیشتری پیدا می کنند.

این هنرمند سینما و تلویزیون افزود: جشنواره های استانی یک نوع رقابت سالم میان عوامل برنامه ساز و هنرمندان ایجاد می کند، در نتیجه این تعامل چهره های جدید هم به جامعه هنری معرفی می شود.

گلچین گفت: برای من حس بسیار قشنگی است وقتی اشتیاق و انگیزه هنرمندان جوان شهرستان های مختلف را در این جشنواره می بینم. فضای کار بازیگری در شهرستان ها یک لطف خاصی دارد که هنرپیشگان تهرانی را از آن کلیشه تهرانی بودن نوع بازی ها خارج می کند.

وی درباره کار تازه اش تصریح کرد: بازی در سریال «ماه تی‌تی» به کارگردانی داود میرباقری را در برنامه کاری خود دارم. البته ضبط این مجموعه از شهریور کلید خورده و بهمن ماه نوبت حضور من مقابل دوربین این سریال است و به احتمال قوی برای ضبط باید به سمنان سفر کنم.

در ادامه افسانه بایگان هنرمند نام آشنای سینما و تلویزیون نیز به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی «بی‌حساب» به کارگردانی مصطفی احمدی را پشت سر گذاشته ام و به سفارش تازه ای فکر نکرده ام. اگر فراغتی هم دست دهد به سراغ نوشتن فیلم نامه ام می روم که مدتی است مشغول نوشتن آن هستم.

بایگان با اظهار خشنودی از حضور در جشنواره تولیدات مراکز استان ها افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی در شهرهای مختلف کار بسیار خوبی است. معتقدم این نوع جشنواره ها به کشف استعدادهای جوان منجر می شود. لذا جوانان علاقه مند به هنر نمایش را باید کشف، جذب و هدایت کرد تا بهتر دیده شوند.

خبرنگار و عکاس - محمد زندکریمخانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
۰
۰
دو شخصیتی كه هیچ وقت پیر نمیشوند!!!!
بدل انداز
Kazakhstan
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
۰
۰
این دوشخصیت پیر شده اند خودشون هم خبردارن ولی خودشون رو خوب گریم كردند.
11
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
فرایند پیر شدن برای همه اتفاق میافته درست نیست اینجوری بگید .
سهیل
Brazil
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
۰
۰
حالا پیر شده باشن یا هرچی نمیدونم چرا بعضیا عادت دارن از همه چی ایراد بگیرن
هردوشون از بزرگای هنر ایرانن كه با هنر نمایی شون توی فیلما و سریالای مختلف هم خنده به لب ما اوردن هم گریه
خدا حفظشون كنه
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
بزرگان هنر ایران جمشید مشایخی و علی نصیریان و مرحوم داوود رشیدی و.....هستند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها