مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی کشوری گفت: دفاتر پیشخوان دولت آمادگی لازم برای ثبت نام بازنشستگان کشوری در واگذاری سهام بیمه ملت را دارند.
کد خبر: ۹۸۲۰۹۹
ثبت نام سهام بیمه ملت بازنشستگان در دفاتر پیشخوان دولت

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، بهروز انتظاری با اشاره به اینکه خرید سهام بیمه ملت علاوه بر سایت صندوق از طریق دفاتر پیشخوان دولت هم امکان پذیر است، افزود: از آنجایی که ثبت نام برای سهام بیمه ملت نیاز به احراز هویت دارد، توصیه می شود بازنشستگان برای ثبت نام سهام از طریق دفاتر پیشخوان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: نظارت لازم بر دفاتر پیشخوان دولت صورت می گیرد تا برای ثبت نام مبلغی بیشتر از دو هزار و ۴۰۰ تومان از بازنشستگان دریافت نشود. این مبلغ در اولین قسط پرداختی محاسبه و به حساب بازنشسته باز می گردد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: ۹ هزار دفتر پیشخوان دولت از ۱۶ هزار دفتر پیشخوان موجود در کشور، در راستای اجرای عدالت برای دسترسی به خدمات صندوق بازنشستگی کشوری و ارائه بهتر آن به بازنشستگان صندوق، مستمرا با این صندوق همکاری می کنند.

انتظاری بیان داشت: صدور کارت منزلت که از تابستان سال جاری در دفاتر پیشخوان دولت شروع شده، فرآیند صدور این کارت را از سه ماه به پنج دقیقه کاهش داده که منجر به افزایش رضایت خاطر بازنشستگان شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر، صدور احکام و فیش حقوقی بازنشستگان کشوری نیز از طریق دفاتر پیشخوان انجام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۴
محمدرضا عزیزی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
۰
۰
سلام
متاسفانه سازمان بازنشستگی برای كاستن از بار وظایف خود از یكسو و دوری جستن از بازنشستگاه بقول خود اقدام به خدمت رسانی از طریق دفاتر پیشخوان نموده . جا دارد تصمیم گیرندگان محترم خود جهت انجام یكی از این امور یه این دفاتر مراجعه نمایند و انصافا وجدان خود را قاضی نموده اگر از كرده خود پشیمان نشدند صورت مرا سیاه ودر خیابانهای شهرم پاوه بگردانند . سوای هزینه هایی كه بر بازنشتگان عزیز تحمیل میكنند و عزت چندین ده ساله آنها لكه دار میشود.
بهگام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
سلام
شما درست می فرمائید. همان خدماتی كه در كافی نت ها مثلا 2 یا 3 هزار تومانه در دفاتر پیشخوان حداقل 10 هزار تومانه و چون به اصطلاح دولتیه كسی جیكشون در نمیاد و به دفاتر پیشخوان سر گردنه می پردازند.
دولت اگر قرار بود با ایجاد این دفاتر كه كار موازی كافی نت ها را انجام می دهند خدمت رسانی كنه كه نباید برای جیب مردم كیسه بدوزه و اونارو بدوشه.
مثلا برای صدور یك تأئیدیه تحصیلی الكی كه هر دو نامه از پست شهر مثلا به دانشگاه پیام نور یا ازاد خود شهر ارسال میشه هر كدوم 24 هزار تومان یعنی تقریبا 50 هزار می گیره كه كسی هم روی اونا نظارتی ندارند و نظارت گفته شده الكیه لطفا مسئولان امر رسیدگی كنند. یاعلی
ناصر متحد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
۰
۰
با سلام
اینجانب كارمند بنیاد شهید بودم و بازنشسته شده ام و از تامین اجتماعی منطقه 2 حقوق میگیرم آیا این سهام شامل حال ما بازنشستگان بنیادشهید هم میشود یا خیر؟؟
اگر كه نه لطفا علت را بفرمایید ممنون میشویم ..
پرسش جمعی از بازنشستگان بنیاد شهید و امورایثارگران انقلاب اسلامی
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
۰
۰
درود

با كدام مدرك و سند كافی نت ها را عامل اشتباه و چپاول مردم می دانید
انحصاری كردن خدمات دولتی به پیشخوان دولت یك نوع دولت سازیست نه توزیع خدمات بین مردم
سیدجمال الدین كمالی نجف اباد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
۰
۰
سلام بنده روزاول ثبت نام كردم وفرم ان را باپست ویزه ارسال نمودم درست است 09151079655 ممنون ومتشكرم
عبدالكریم فتحی موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
۰
۰
سلام من برای ثبت نام رفتم ولی سیستم قبول نكرد.آیابه اینكه بازنشست شركت نفت هستم مربوط میشه؟؟؟لطفاجواب بدهید.
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
۰
۰
دروغ است ۷۸۰۰ تومان بجای ۲۴۰۰ تومان میگیرن شما هم نظارت ندارید اعتراض میكنی جواب میدن برو بابا اشتباه گرفتن آدرس پیشخوان دولت كرمانشاه بلوار تابستان شهرك كارمندان میدان جوان ببینیم اعلام نظر میكنید
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
باسلام من از كاركنان دفاتر پیشخوان هستم و مبلغ 2400 تومان از مراجعین گرفته میشود چون هزینه پست به صورت پس كرایه میباشد .حال اگر فردی خودش تقاضای پست شخصی كند میلغ پست از مزاجعه كننده گرفته میشود وگرنه مراجعه كننده هزینه ای بعنوان پست پرداخت نمیكند.و در انتها هر دفتری مسوول اعمال خودش است
اكبرسمندی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
۰
۰
دوست وهم میهن آقای ساسان,شما كه احتمالاكافی نت دارید,هنوزنمیدانید,دفاترپیشخوان دردست بخش خصوصی هستند,آنوقت
مردم,بایستی خدمات مطمئن راازشمادرخواست كنند.دفاترزیرنظارت سخت ومنطقی كارگروههای استانداریهاوفرمانداریهامیباشند
دولتی نمیباشند.
احمدی دبیر بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
۱
۰
لطفا مهلت ثبت نام سهام ملت برای بازنشستگان را تمدید كبید
قاسم بوریائی
Germany
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
۰
۰
ایا میشود با اینترنت ثبت نام كرد
عزیز باغبانباشی
Canada
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
۰
۰
كجای این عدالته من وخانمم بازنشسته اموزش وپرورش هستیم كانون ابادان كه مناسفانه احتمالا به علت كهولت سن قادر به انجام وظیفه نیستند ما هم از كجا باید اطلاعات بگیریم این همه همكار بازنشسته رازیارت میكنم صحبتی نكردند حالا ایا تمدید صورت میگیره یا می تونم جایی ثبت نام دربیمه بانك ملت بكنم. سپاس
عسگر رستمی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
به نام خدا با سلام لطفا در صورت امكان وقت ثبت نام را تمدید كنید . با تشكر
سید جمال الدین كمالی نجف اباد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
۰
۰
سلام بنده در منزل ثبت نام كردم وبرگه موردنظر رابا پست سفارشی ارسال نمودم با مدارك دیگر درست است مرارهنمایی نمایید09151079655متشكرم

نیازمندی ها