پلان آخر

دوری از شهرت

آرش آصفی، بازیگر یکی از نقش‌های مهم فیلم رستاخیز و سریال مدینه اخیرا در گفت‌وگویی اعلام کرده که دلایلی موجب شده که او پس از فیلم رستاخیز کم‌کار باشد.
کد خبر: ۹۷۶۳۴۲

به گزارش مهر اوگفت که به سبب فعالیت مدام در بیابان و کار با شمشیر برای فیلم رستاخیز پس از آن مدتی را به خود استراحت داده و در این میان نپذیرفتن یک نقش و به توافق نرسیدن با بعضی آثار پیشنهادی و همچنین به بن بست خوردن نمایش رستاخیز سبب شد که از فضای سینما و تلویزیون دور باشد. آصفی البته به این موضوع هم اشاره کرد که به طور کلی دوست ندارد همزمان در چندین کار حاضر باشد. او می‌گوید شهرت نه این که بد باشد، اما هیچ وقت برای او موضوع جذابی نبوده است. آصفی خارج از تهران زندگی کردن را از دیگر عوامل کم‌کاری‌اش ذکر کرد و گفت بوئین زهرای قزوین زندگی می‌کند و در همین مدت کم‌کاری مشغول مزرعه داری و باغداری شده است.

عجایب سینمای هند

جواد نوروزبیگی در شبی که برای فیلم جاودانگی مهمان برنامه هفت بود، در پاسخ به سوال افخمی صحبت‌هایی هم درباره شرایط اکران فیلم سلام بمبئی کرد که تهیه‌کنندگی‌اش را عهده‌دار بوده است. نکته جالب جایی بود که از فاصله سه ماهه اکران فیلم در هند نسبت به ایران گفت. علتش را هم این طور توضیح داد که در آنجا صبح که فیلمی در سینما نمایشش را آغاز می‌کند، بعدازظهر همان روز می‌شود در دکه‌های مختلف فیلم را تهیه کرد و حتی مردم در موبایل‌شان دارند و تماشا می‌کنند. این تهیه‌کننده در هفته اخیر در برنامه فیلم کوتاه از شبکه مستند در گفت‌وگویی نکات جالبی درباره چگونگی مواجهه هفتگی‌اش با کارگردانان جوان مطرح کرد. او در این باب گفت که در هفته فیلمنامه‌های فراوانی به دست او می‌رسد و برخی کارگردانان جوان فیلم اولی در گفت‌وگوهای تلفنی وعده ساخت فیلمی در ابعاد جهانی و گرفتن جایزه‌های جشنواره‌های معتبر را می‌دهند که دور از ذهن است.

برق گرفتگی در خواب

نام کریم جانبخش را به طور حتم بسیاری از بینندگان در تیتراژ بسیاری از سریال‌های تلویزیونی دیده‌اند. مسئول برق بسیاری از پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی اخیرا در برنامه فرمول یک از چگونگی حضورش در این مسئولیت گفت. او در این برنامه اشاره کرد که از سال 68 استخدام اداره برق است و در همان سال‌های اول بود که متوجه نیاز عوامل سینما و تلویزیون به کمک اداره برق شد. چراکه در بسیاری مواقع به سبب نداشتن مهارت ممکن است به تاسیسات یا حتی خودشان آسیب بزنند. او در پاسخ به ضیا در مورد این که آیا برق تا امروز او را گرفته یا نه گفت که خیلی پیش آمده اما بدتر از آن، برق گرفتگی در خواب است.

در آرزوی آرامش جمعی

گفت‌وگوی مهران مدیری و علی دهکردی در برنامه دورهمی سمت و سوی بسیاری گرفت. از بازیگری و زندگی تا شرایط اجتماعی امروز. دهکردی در این برنامه بزرگ‌ترین آرزوی این روزهایش را داشتن آرامش ذکر کرد و ادامه داد که منظورش آرامش جمعی است. دهکردی در توضیحش هم گفت که احساس می‌کند آرامش لازم در رفتارهای فردی، اجتماعی و گفت‌وگوهای مردمی و همچنین رانندگی وجود ندارد. او درباره نقش مورد علاقه‌اش در آثاری که در آن حضور داشته از سریال شیخ بهایی یاد کرد و گفت که به شخصیتی که در آن داشته بسیار علاقه مند است. دهکردی گله‌ای نسبت به کمرنگ شدن حضور افراد میانسال در نقش‌های مهم آثار مختلف داشت و گفت این روزها کمتر از حضورشان در آثار استفاده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها