سایپا - سرمایه؛ حساس ترین بازی هفته دهم لیگ برتر والیبال

صدرنشینان در فکر روزهای پایانی

هفته دهم لیگ برتر والیبال را تیم‌های پارسه و شهرداری تبریز برگزار می‌کنند. تیم تبریزی بحران‌زده است و هفته پیش در پی باخت به خاتم اردکان عادل بناکار، سرمربی تیم استعفا کرده بود که با مخالفت باشگاه دوباره به نیمکت شهرداری بازگشت.
کد خبر: ۹۷۵۸۹۰

از طرفی پارسه بعد از چند باخت و برتری برابر سایپا امیدوار است این مسابقه را به سود خود تمام کند زیرا از دست دادن این موقعیت برای تیم تهرانی گران تمام می‌شود. پارسه با 15 امتیاز در رده ششم و شهرداری تبریز با 10 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند.

دومین مسابقه خانه والیبال تهران یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دهم است، زیرا بانک سرمایه در این مسابقه میهمان نارنجی‌پوشان سایپا است. شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه با 8 برد و 21 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و سایپا با 6 برد و 18 امتیاز در رتبه سوم. سایپا تلاش می‌کند با برتری برابر قهرمان دوره قبل صدرنشین لیگ برتر شود.

دو تیم بانک سرمایه و پیکان مدعیان قهرمانی در نیم‌فصل هستند و در هفته پایانی دور رفت با هم مسابقه دارند، بنابراین برای رسیدن به قهرمانی در نیم‌فصل باید در بازی‌های امروز خود با رقیبان پیروز میدان شوند و در فکر روزهای پایانی باشند.

تیم پیکان در سالن شهید رسول حسینی ساری میهمان سازمان عمران شهرداری ساری است. نماینده ساری در هفته پیش نخستین شکست خانگی خود را تجربه کرد و به یقین با انگیزه خاصی به مصاف پیکان می‌رود تا ناکامی هفته پیش را برابر تماشاگرانش جبران کند.

تیم والیبال هاوش گنبد که با دو برد و 6 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد، در سالن المپیک گنبد میزبان شهرداری ارومیه است. این مسابقه برای رحمان محمدی راد سرمربی هاوش، دیدار خاصی است زیرا سال گذشته به عنوان مربی در خدمت شهرداری ارومیه بود و حال باید به مصاف تیمی برود که به نقاط ضعف و قوت آن آگاه است. دو تیم هاوش گنبد و شهرداری ارومیه هفته پیش مغلوب حریفان خود شدند.

گنبد و ارومیه سابقه‌ای دیرینه در والیبال دارند و تماشاگرانشان نیز نسبت به تیم‌های خود متعصب‌اند.

تیم‌های شهرداری اراک و خاتم اردکان در سالن امام خمینی(ره) شهر اراک به میدان می‌روند. خاتم اردکان با 4 برد و 12 امتیاز در رتبه هشتم جدول ایستاده است و شهرداری اراک با یک برد و چهار امتیاز در مکان آخر.

تیم والیبال صالحین ورامین این هفته میزبان کاله است. محمد ترکاشوند سرمربی نماینده ورامین با پنج برد و 15 امتیاز در رتبه چهارم جدول است و رقابت نزدیکی با تیم‌های 15 امتیازی عمران ساری و پارسه تهران دارد.

از سوی دیگر کاله با هدایت بهروز عطایی به دنبال کسب نتایج بهتر از شرایط موجود در لیگ برتر والیبال است. کاله هم‌اکنون با سه برد و 9 امتیاز در رتبه دهم جدول است و برای این‌که به مرحله پلی آف صعود کند، باید در پایان دور مقدماتی در بین هشت تیم برتر حضور داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها