بازی نخ‌نمای عربی ـ انگلیسی با برگ وهابیت

برای آن که تاریخچه انحرافات مذهبی را مورد بحث قرار دهیم باید به دو مساله بهائیت و وهابیت بپردازیم.
کد خبر: ۹۷۲۶۰۲

وهابیت و بهائیت ساخته و پرداخته تئوری استعمار انگلیس بود تا در جامعه اسلامی بحث‌هایی را مطرح و اختلافات بین شیعه و سنی را تعمیق بخشند. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مرکز وهابیت و تئوری‌پردازی این فرقه توسط آل‌سعود در کشور عربستان صورت پذیرفت که با امکانات وسیع مالی و منابع نفتی اداره می‌شد.

یازدهم سپتامبر، میراث وهابیت

بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران با رهبری حضرت امام(ره) و تبیین اسلام ناب محمدی از سوی ایشان، انقلاب بسرعت در دنیا شروع به نشر کرد و حتی جوانان دیگر ادیان را تحت تاثیر خود قرار داد به صورتی که استکبار فکر می‌کرد صدور انقلاب اسلامی به زور اسلحه و لشکرکشی است و بر همین اساس توطئه‌هایی برعلیه انقلاب از روزهای اول پیروزی را آغاز کرد که شروع جنگ تحمیلی اولین توطئه علیه کشور بود. با وجود تمام دسیسه‌ها بعد از سی واندی سال رایحه‌ای از اسلام ناب محمدی در منطقه وزیدن گرفت و ظرف یکی دو سال توانست چند کشور قدرتمدار زورگو در کشورهای اسلامی را از سریر قدرت پایین بکشد، که تونس، مصر ولیبی ازجمله این کشور‌ها هستند. قبل از تمامی این اتفاقات استکبار از خوشنامی اسلام به ستوه آمده بود و آمریکا بعد از فروپاشی شوروی سابق تصور می‌کرد که در قرن بیست و یکم، دنیا دهکده‌ای است که خودش می‌تواند کدخدای این دهکده باشد و قدرت بدون رقیبی است که می‌تواند میخ تسلط خود را در همه نقاط دنیا به زمین بکوبد، اما با پیروزی انقلاب، قدرت جدید اسلام خواهی آن هم از نوع ناب محمدی‌ در دنیا شکل گرفت و به سرعت در حال گسترش بود که همین امر موجبات نارضایتی آمریکایی‌ها را به وجود آورد و این داستان زمینه‌ای برای ایجاد مساله‌ای به نام تروریسم و داستان 11 سپتامبر شد که به اصطلاح با طراحی قبلی به وجود آمد.

اصولا نطفه تروریسم از نوع اسلامی، سلفی‌گری و وهابی‌گری با آموزش‌ها و سازماندهی آمریکا و با پول‌ها، دلارها و ریال‌های عربستان، در سرزمین و حکومت پاکستان شکل گرفت و بعدا توانست تا افغانستان پیش برود و فجایعی را به وجود بیاورد که مساله 11 سپتامبر یکی از این حوادث بود که چهره خشنی را از اسلامی که سلفی‌‌ها با آموزه‌های وهابیت راه انداخته بودند، نشان داد. داستان تروریسم البته به 11 سپتامبر منحصر نشد و این داستان ادامه پیدا کرد و آخرین ثمره‌اش همین اغتشاشات در منطقه است که آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم یک روز در افغانستان و روز بعد در عراق یا سوریه و منطقه راه انداخته است. امروز جهان اسلام با مقوله خشونت‌بار ترور - که از سوی لائیک‌ها که ارتباطی با اسلام رحمت و شفقت ندارند - روبه‌روست و خوشنامی اسلام عزیز که حضرت امام(ره) به وجود آوردند از سوی داعش، النصره و تروریسم‌ها در جهان در حال تهدید است.

مواضع پارادوکسیکال انگلیس در قبال وهابیت

امروز آمریکا برای مبارزه با تروریسم کارهای مذبذبانه‌ای انجام می‌دهد و از یک طرف می‌گوید در حال مبارزه با داعش است، اما از طرفی دیگر در حال بمباران نیروهایی است که با داعش در حال جنگ هستند، لذا با این شیوه آمریکایی می‌توان به صراحت گفت که آمریکایی‌ها اهل نابود کردن داعش نیستند و تنها کسانی که به مبارزه واقعی پرداخته‌اند، بسیج سوریه و عراق با کمک‌های آموزشی ایران است که در مقابله با تروریسم جدی عمل می‌کنند، البته روسیه هم به خاطر منافعی که دارد، در این قضیه همکاری می‌کند. همه می‌دانندکه انگلیس و اتحادیه اروپا داعشیان وهابی را حمایت کردند، اما حالا با این سوال بزرگ مواجه هستند که اگر بخواهند آنان را سرکوب کنند حتما این افراد به کشورهای خود که در اروپا قرار دارد باز می‌گردنند و اولین جایی که خواهد گزید خود آنها خواهد بود.

جمهوری اسلامی خوشحال و موافق نیست که اسلام خشن بخواهد جامعه اروپایی را به هم بریزد، اما خود آنها باید متوجه شوند که چه فضاحتی را در قرن بیست و یکم به وجود آوردند و این همه خونریزی، سفاکی و ددمنشی حاصل چه تصمیماتی بوده است.

سقوط آل‌سعود، زودتر از رژیم صهیونیستی

با این توصیف، به نظر می‌رسد که آل‌سعود به دست خود چهره کثیف و ضدبشریتش را برملا کرده، هرچند جهان اسلام از این اتفاق آسیب‌دیده و این صدمه همچنان با پول آل‌سعود که بر مسلمانان و سرزمین اسلام روا داشته ادامه دارد، اما در نهایت این رفتار امروز به سران این کشور بازگشته و حتی سران جنایتکار آمریکا و انگلیس اعلام کردند که این داستان فقط داستان وهابیت و آل‌سعود است. زمانی حکام آل‌سعود پیرمردان محافظه‌کاری بودند که سعی داشتند در برخی مسائل وارد نشوند، اما زمانی که حکومت به دست آدم‌های جوان، متعصب و بی‌تجربه افتاد شاهد اختلافات در کشورهای اسلامی هستیم. ان‌شاءالله زمانی حضرت آقا فرمودند ما ظرف چند سال آینده رژیمی تحت عنوان رژیم صهیونیستی در دنیا نخواهیم داشت و امیدواریم قبل از آن، رژیم آل‌سعود که جنایات زیادی را مرتکب می‌شود همراه با رژیم اشغالگر قدس، آمریکا و تروریست‌ها بزودی زوال یابند که همین امر می‌تواند زوال وهابیت و سلفی‌گری خشن را به دنبال داشته باشد.

مهندس محمدرضا باهنر/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها