نماینده مردم بابل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد

تا پایان امروز مشکل فشار گاز استان مازندران برطرف می شود

یک مسئول در شرکت گاز در گفتگو با جام جم آنلاین :

گاز صنایع استانهای شمالی تا دوشنبه وصل می شود

مدیر دیسچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت :در حال حاضر در تولید و تامین گاز مورد نیاز مردم در هیچ نقطه کشور مشکلی وجود ندارد و گاز استان مازندارن هم برقرار است و قطعی گاز در صنایع برخی از استانهای سرشاخه نیز تا دوشنبه وصل خواهد شد .
کد خبر: ۹۷۲۴۱۳
گاز صنایع استانهای شمالی تا دوشنبه وصل می شود

مهدی جمشیدی دانا در گفت و گو با جام جم آنلاین در باره آخرین وضعیت گاز خانگی و صنایع کشور در استانهای شمالی که با افت فشارو قطعی گاز مواجه شده بودند گفت : هم اکنون فشار گاز در مازندران بسیارعالی است و هیچ مشکلی در هیچ جای نقاط کشور نداریم .

وی در پاسخ به این پرسش که گاز صنایع کشور در این نقاط که با قطعی مواجه است چه زمان وصل خواهد شد گفت :بخشی از صنایع در این نقاط گازشان همچنان قطع است به این دلیل که برخی از استانها که در سر شاخه های ما قرار دارند مصرفشان بیش از حد تصور بود بنابراین ناچار بودیم گاز صنایع آن مناطق را محدود کنیم تا بتوانیم بخش خانگی و تجاری را گاز رسانی کنیم و با تلاشی که در حال انجام است گاز صنایع حداکثر تا روز دو شنبه وصل می شود .

مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید انتقال و توزیع گاز که پیش از این در مصاحبه با جام جم آنلاین خبرداده بود که زمستان امسال هیچگونه قطعی گاز نخواهیم داشت، دلیل قطع شدن گاز در برخی از مناطق را سرمای شدید غیر منتظره و افت فشار دانست و گفت : استان مازندران یکی از آخرین نقطه های شبکه گاز رسانی است که سرمای بی سابقه و بارش برف منجر به آن شد که با افزایش مصرف گازخانگی و تجاری گاز تامین شده جوابگوی این افزایش مصرف را ندهد و منجر به قطعی گازشد اما خوشبختانه باتلاش همکاران از عصر دیروز گاز همه روستاها و مناطقی که در استان مازندران با قطعی گاز مواجه شده بودند همه وصل شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که برای جلوگیری از تکرار این مسئله چه تدابیری اندیشیده شده است گفت:پروژه هایی را دست اقدام داریم تا بتوانیم نقاط آسیب پذیر را تقویت کنیم و امیدواریم این پروژه ها هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

جمشیدی دانا افزود :چند پروژه اضطراری نیز دردست اقدام شرکت ملی گاز است که با بهره برداری ازآنها ازافت فشار گاز در این مناطق جلوگیری می شود.

به گزارش جام جم آنلاین ، بارش برف و سرمادر اواخر هفته گذشته موجب قطعی گاز در چند شهرستان استان مازندران و گلستان شد و به گفته مسئولان استانی به علت سرمای کم سابقه ، گاز مراکز صنعتی پرمصرف و جایگاه های عرضه سی ان جی در برخی از استانهای شمالی قطع شد تا مشکلی در تامین گاز خانگی پیش نیاید .

سیما رادمنش -جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
الكی خوش
-
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
البته اگر تا دوشنبه مردم یخ نزده باشن كه در این صورت صادرات گوشت یخی خواهیم داشت (سپلشك)

نیازمندی ها